Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger produktion af kvalitets underbukser (alle typer) til en fornuftig pris

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle Amino-brugere.

Jeg søger en mand/dame, som har forstand på eller kontakt til en producent af underbukser.

Det skal være muligt, at kunne få eget logo/navn på elastikken. Samtidig, som overskriften indikere, skal det være en kvalitetsvare til en fornuftpris.

Håber i kan hjælpe mig:-)

Go' aften;-)

-Johan Höfelsauer

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det letteste for dig vil næsten være at forsøge dig med Alibaba. 

Du kan få tilsendt diverse samples til billige penge og derigennem finde ud af, hvad der virker og hvad der ikke virker. 

Umiddelbart er det ikke så uoverskueligt, som det måske kan virke ved første øjekast.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johan

Jeg kan kun anbefale and sende en email til www.kama-textiles.com   contact@kama-textiles.com

De danske drenge har lavet underbukser i Kina i over 10 år for nogle af de største brands i brancen og ved alt der er værd at vide om underbukseproduktion. De er vandt til at håndtere produkter af allerhøjeste kvalitet og er også dygtige til at hjælpe nye brands på benene ved at tilbyde en virkelig værdigfuld sparring og dele deres erfaringer med startups.

MVH

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det prøver jeg. Mange tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)