Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flere følgere på instagram

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger tips til at få flere følgere på instagram??

Jeg laver pæne billeder afholder konkurrencer . Jeg bliver til tider samme med profiler der beder mig følge dem og få flere følgere men der virker kryptisk min verden.
Jeg bruger en masse relevante hashtags også.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Konkurrencer og hashtags er fremragende, så fortsæt med det! En god ide kan også være at skilte med jeres instagramprofil - facebook, hjemmesiden osv.. :-)

Vi gjorde noget "frækt" her den anden dag, som giver os min. 4-500 følgere ugentligt. Men nogle kan dog synes, det er lidt "grisk", hvorfor InstaGram også har sat en maksimalgrænse på. Men det kan være effektivt at følge andre personer, som så derefter vil få øjnene op for din forretning og din instagramprofil. :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville du så vælge pro filer med mange følgere eller få?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

mkoldt:

Ville du så vælge pro filer med mange følgere eller få?

Begge dele - dem, der har mange følgere, bemærker ikke deres nye følgere så meget.. Det handler blot om at følge folk fra ens målgruppe. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er ikke en let øvelse at få flere Instagram følgere. Vi har også prøvet gennem et stykke tid ved at lave masser af konkurrencer og opslag hvert 2. - 3. dag. Og samlet set har det givet et par hundrede følgere. 

Så jeg lytter gerne, hvis der er andre, der har gode tips og tricks ;-)

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Mezia Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Kort og godt er reglen for Instagram og Sociale medier generelt at man skaber et godt flow, med flowet vil der automatisk, stille og roligt komme nye brugere til. Det vil med garanti give nye følgere at smide konkurrencer op. Men husk at dine følgere også kan blive træt af det du poster. Kort sagt skal der være en god varierende ide der skaber værdi for din følger, således at dine følgere ikke bliver druknet i det samme dag ud og dag ind men finder det du lægger op interessant. Eksempelvis kan det være at holde en konkurrence månedligt og poste opdateringer 2-3 gange om ugen. Så skal følgerne indenfor din målgruppe nok komme stille og roligt. Min erfaring siger mig at kodeordet er: Tålmodighed. 

Håber det er til bare en smule hjælp :) 

Vh Mikkel 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tvivler nu på det il gi mig flere 100 men må jo prøve

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser tit profiler på mange 1000 og så har de kun 500 opslag? ?

Tilmeldt 12. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!


Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med gode idéer, råd osv. Går ud fra at det er en virksomheds profil? Har du oprettet din instagram som en business? (det er en forholdvsvis ny funktion)

Derudover, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at vide hvad det er for en virksomhed du har? kan evt. komme med gode idéer til opslag.

Og så er der også stor forskel på hvornår på døgnet du laver dine opslag, så prøv forskellige tidspunkter, og lig mærke til hvornår der kommer flest likes/følgere. Du kan også bruge et site som https://hootsuite.com/ til at tracke dine opslag, planlægge dem frem i tiden osv. Er din målgruppe overvejende dansk? Eller fra andre steder i verden? Så skal du være opmærksom på tidsforskelle :) 

Hvis det er et produkt du sælger, kan det være en super idé at "regramme" dine kunders billeder. Dvs. at de f.eks. tagger og hashtagger #dinvirksomhed @dinvirksomhed, og så kan du poste billedet på din profil, hvor du selvfølgelig tagger dem i opslaget så de får credit for billedet.

Det giver en lidt mere "community" feeling, og gør at du interagerer med dine følgere på en anden måde, og hvis der er noget folk gerne vil, så er det at blive set! Og det kan man udnytte på denne måde.

En anden måde er, at søge på relevante hashtags for din målgruppe/virksomhed, og like de seneste opslag og kommentere på dem. Det kan være kommentare som "fantastisk flot billede!", "fed måde at bruge produktet på" osv. 

Jeg oplever at når jeg poster et billede, og derefter bruger ca. et kvarter på at like og kommentere relevante opslag lige derefter, så kommer der gerne en 50-100 likes tilbage fordelt på mine 3 nyeste opslag, 2-3 kommentarer og ca. 5-15 nye følgere også. Brug længere tid på det, og du får selvfølgelig flere. 

Hvis du finder nogen der bruger dit produkt (hvis altså det er et produkt og ikke en service), så følg dem, og kommenter og like jævnligt deres billeder. Hvis de har mange følgere kan du eventuelt kontakte dem og tilbyde at sponsorerer et produkt, mod de laver et opslag på deres profil med tag. 

Tilmeldt 12. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, glemte at jeg kunne se din virksomhed under dit navn (er ny på Amino) Sorry, håber stadig du måske kan bruge noget af mit svar. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)