Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NordicW - Håndlavet i Danmark *RÅD/KRITIK*

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino'er

Jeg har ikke været aktiv herinde i et godt stykke tid, og dette beklager jeg dybt.
Jeg har haft så travlt med mit seneste projekt på stammen, NordicW.

Dog har webshoppen været officielt åben i nogle uger nu og der er NUL ordre igennem webshoppen,
dog har der været flere ordre igennem Facebook-siden og email til diverse event-gaver og firma julegaver.

Kan jeg eventuelt (på mine grædende knæ) bede jer om lidt af jeres dyrebare tid og få jer til at hakke mit site i småstykker 
og sige hvad jeg eventuelt kunne lave om eller lave bedre?

Jeg har i mellem 130 og 250 besøgende pr dag. 

Er en for simpel? Er den kedelig? 
( Jeg er igang med at få taget stemningbilleder til samlige produkter )

Jeg takker mange gange på forhånd for jeres kritik!

www.nordicw.dk

Mvh
Martin Jensen
NordicW

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lidt:

- Billederne er en smule sløret.

- Smid et slide/hero billede op med produkterne i "action".

- Leg evt. ldt med at ramme dine produkter ind; border, bg farve eller lign.

- Fremragende "indkøbskurv/proces".

Alt held og lykke med det!

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis:

- Billederne er en smule sløret.

- Smid et slide/hero billede op med produkterne i "action".

- Leg evt. ldt med at ramme dine produkter ind; border, bg farve eller lign.

- Fremragende "indkøbskurv/proces".

Hej Dennis

Stor tak for din feedback! Det vil jeg kigge lidt på.
Jeg er glad for du tog dig tid til at kigge det hele igennem! :-)

Mvh

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Ikke så mærkeligt du intet salg har, for din hjemmeside er jo på inden måde spædende eller lækker, den er mildest talt r... syg, Det er jo ikke ligefrem sådan en siden man får lyst til at købe hos.

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Ikke så mærkeligt du intet salg har, for din hjemmeside er jo på inden måde spædende eller lækker, den er mildest talt r... syg, Det er jo ikke ligefrem sådan en siden man får lyst til at købe hos.

Hej Ravn

Tak for slagtningen. - Har du eventuelt idéer til hvad jeg kan gøre for at peppe den lidt op og på den måde generer salg?
Skifte farver, en fangende tekst eller sådan?

Mvh.

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Tak for slagtningen.

Du er velkommen ;-)  Fint du tog det så pænt.  

Jeg vil anbefale dig at få fat i en person som har uddannet indenfor grafisk design til at hjælpe dig, siden skal fremstå lækker og indbydende så man får lyst til at købe. Brug også prof fotograf som kan tage nogle fede billeder af dine produkter. 

 

Held og lykke

Ravn

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Du er velkommen ;-)  Fint du tog det så pænt.  

Der er ingen grund til at føle sig støt over andres mening. - Så kommer vi aldrig videre i tilværelsen :-)

Du skal ihvertfald have tak for din feedback, det ender det nok også med hvis jeg ikke selv kan finde ud af det ;-)

Mvh

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Indrømmet! Det er en smule ferskt ;-)
I første omgang – og inden du sætter for meget i sving – vil jeg anbefale dig at tænke over hvem din perfekte kunde er.

Designet skal være i tråd med din målgruppe. Og herefter ville jeg ansætte en stylist + art director til at skabe dit brand og udvikle det rette stemningsbilleder til dine produkter.

Mvh. Christelvoss.com
Squarespace webdesigner & Art Director

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fin idé med jeres side.

Det jeg faldt over først, var at jeg mangler lidt mere information på forsiden. Størrelse osv. 

Så har jeg hørt at priser skal angives som DKK og ikke kr.

I har absolut ingen reklame over de betalingskort i tager imod (altså på betalingssiden). Personligt vil jeg ikke skrive en masse info om mig selv og så finde ud af, at i ikke tager mit betalingskort. Jeg så dem forøvrigt i sort/hvid på forsiden, men som kunde havde jeg ikke set dem.

Jeg prøvede at købe et træ til 164,95 og så stod der:   Inklusiv 32,99 kr i afgifter. Hvad er det for en afgift?. Sikkert moms, men det lyder underligt.

I fortrydelsesret skriver i:     Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det fulde beløb tilbage, dog undtaget forsendelsesgebyret. 

Det forstår jeg ikke helt når i reklamerer med gratis porto. I skriver jo at kunden selv står for at betale porto for varer der sendes retur. Forøvrigt kan i ikke forlange at kunden benytter PostDanmark.

I skriver:      Beløbet bliver overførst (der har lige sneget sig en stavefejl ind).

Held og lykke med jeres fine projekt.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tillykke med din webshop, jeg har lige fundet nogle småting, du kunne kigge på...

Banner:

Det banner der ligger over din Footer nede i bunden: Teksten på banneret kan være svær at læse da den ligger direkte på billedet. Du kan eventuel overveje at tilføje en blur eller mørk boks. For at gøre teksten mere læsevenlig.

Jeg tror du med succes kan rykke banneret op i toppen, og arbejde lidt på den tekst der er: Især tænke lidt over hvem din målgruppe er som tidligere er nævnt.

Du kunne eventuelt få taget et billede af produkterne i bedste julestil... gran, kogler, agern og røde julekugler... og bruge det i dit banner..

Banner/din webshops historie(USP):

Hvad er USP Unique Selling proposition. og hvorfor din webshop ikke kan leve uden..

https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition

Produkter på forsiden:

I mobil/tablet design placerer produkterne sig tættere op af hinanden - det fungerer godt. Har du prøvet at have 4 produkter og ikke tre i hver række. Det vil udfylde tomrummet mellem produkterne.

Produkter Forside tekst:

For at give forsiden lidt mere farve, kan du afprøve om teksten kunne have en anden farve?

Produkter forsidebilleder:

Jeg tror det vil være en succes hvis dine produktbilleder var en smule større.

Produktside billede:

Her kan du se hvordan det vil se ud med mindre padding og mere produkt.

Billede fil format:

Du kan med fordel ændre konvertere de store /png billederne til jpg. Fordi png filer er ikke egnet som produkt-

billeder i webshop. Filstørrelsen er for stor.  Det ud over din webshops loadtider.


Billede hjælp:

Jeg har konverteret dine billedefiler til jpg - 1-1 dimension ??

Skriv en besked til mig.. så sender jeg dem..

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)