Hej Martin
Tillykke med din webshop, jeg har lige fundet nogle småting, du kunne kigge på...
Banner:
Det banner der ligger over din Footer nede i bunden: Teksten på banneret kan være svær at læse da den ligger direkte på billedet. Du kan eventuel overveje at tilføje en blur eller mørk boks. For at gøre teksten mere læsevenlig.
Jeg tror du med succes kan rykke banneret op i toppen, og arbejde lidt på den tekst der er: Især tænke lidt over hvem din målgruppe er som tidligere er nævnt.
Du kunne eventuelt få taget et billede af produkterne i bedste julestil... gran, kogler, agern og røde julekugler... og bruge det i dit banner..
Banner/din webshops historie(USP):
Hvad er USP Unique Selling proposition. og hvorfor din webshop ikke kan leve uden..
https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition
Produkter på forsiden:
I mobil/tablet design placerer produkterne sig tættere op af hinanden - det fungerer godt. Har du prøvet at have 4 produkter og ikke tre i hver række. Det vil udfylde tomrummet mellem produkterne.
Produkter Forside tekst:
For at give forsiden lidt mere farve, kan du afprøve om teksten kunne have en anden farve?
Produkter forsidebilleder:
Jeg tror det vil være en succes hvis dine produktbilleder var en smule større.
Produktside billede:
Her kan du se hvordan det vil se ud med mindre padding og mere produkt.

Billede fil format:
Du kan med fordel ændre konvertere de store /png billederne til jpg. Fordi png filer er ikke egnet som produkt-
billeder i webshop. Filstørrelsen er for stor. Det ud over din webshops loadtider.
Billede hjælp:
Jeg har konverteret dine billedefiler til jpg - 1-1 dimension ??
Skriv en besked til mig.. så sender jeg dem..
God arbejdslyst!!
René