Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mails til evt. samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står midt i opstart af et nyt callcenter og skal i den forbindelse på aftale jagt. jeg har alt hvad der skal bruges. kontor, udstyr, leadgenereringssystem, sælgerteam på 6 mand osv. Vi er interesseret i at skabe mersalg for internet, tv og mobil abonnement udbydere, hvilket vi med vores forretningsplan kan garantere. mit spørgsmål er: Hvad ville være klogt at skrive i mailen?Og hvad skal vi have klar til et evt. møde med en potentiel samarbejdspartner (evt emner eller punkter der er en god ide at dække). Jeg håber der nogle der står klar med lidt hjælp. På forhånd tak. 

André S.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke sende mail uden forudgående aftale.

Fra aalborg
Tilmeldt 2. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal forstå dig ret, du har hyret 6 mand og lejet kontor og købt udstyr ind før du har nogen aftaler overhovdet? , det lidt modigt :)

Først og fremmest har i en hjemmeside der kan præsenteres over for disse samarbejdspartnere? vdr mobil og intenret, så er det meget svært at få uden kontakter.

og før i tænker i de baner vil jeg anbefale i får andre små projekt ind, evt mødebooking analyser etc, så i har nogen cases at vise the big boys

good luckl :)

Tilmeldt 22. Oct 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Andre

Jeg har lige det du skal bruge. 

hvad er dit nummer ?

/GC

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)