Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vilde iværksætter ideer

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ide: Et slags nyt just-eat, bare hvor det er private der laver maden og ikke pizzariaer. Synes selv det er en lidt vild ide ;-)

 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nygård:
Ide: Et slags nyt just-eat, bare hvor det er private der laver maden og ikke pizzariaer. Synes selv det er en lidt vild ide ;-)

Jeg synes at kunne huske noget om et website, hvor man kunne registrere sig som bruger, og så enten oprette en middagsinvitation, eller søge efter middagsinvitationer. Ideen var vist, at hvis man eks. var single, ville man kunne finde andre at spise sammen med, istedet for at spise alene. Jeg kan ikke helt huske detaljerne, men går ud fra at værten fik penge til madlavning.

Jeg ved ikke om det stadig eksisterer, i dag vil det jo nok fungere som en app, ligesom Uber og lign. Et slags deleøkonomi projekt... 

Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 300 reseller produkter som jeg kan anbefale dig

Tilmeldt 10. Jul 16
Indlæg ialt: 38
Fra  ITKald Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i prøvet at tage fat i jeres lærer og fortælle ham, at i er gået i stå, og mangler hjælp til jeres idegenering.. Så kan han sikkert komme med 10 forskellige måder i kan idegenere på samfundsmæssige problemstillinger.. Og mon ikke, at en 'hel gruppe' kan finde bare en lille ide (måske endda en god ide) ud fra det? :3..

Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

han vil ikke hjælpe os, han siger hvis vi ingen ide får er det bare ærgerligt 

Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

OP

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)