Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VNL Konkurs - Alternativer til volumengods +20kg?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Brink Transport ApS Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg tillader mig at sende linket til vores hjemmeside..

http://www.brinktransport.dk/

Jeg kan kontaktes på 7483 5012/3073 5402

Mvh

Klaus Nielsen

Salgsdirektør

Brink Transport ApS

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen herinde Smile

Tusind tak for alle jeres svar. Amino er fantastisk i sådanne situationer hvor man virkelig kan opleve folks villighed til at hjælpe. TAK!!!

@ Henrik

Tak for tippet - jeg prøver 3D Yes

@ Johnny

Nej det er ikke første gang, og jeg krydser da fingre for med lige netop den type pakker vi har så er de suveræne på prisen!  Skal nok give en opdatering på hvad jeg finder ud af :)

@ Ravn

Nogle kontorstole sender jeg samlet i kasser der måler 67x67x117 - 67x67x130

Dem er der nok ikke meget håb i mere. Betalte før 110kr x moms for disse

Herudover så er den største kontorstol 86x65x58cm og 36kg, 91x49x68 & 29kg.

Ofte er firmaer som DSV bare ikke meget for privatkunder.... Men de skal da prøves :)

@ Niels

Tak, jeg kender godt Danske Fragtmænd, men jeg kender desværre også deres priser. Jeg synes de er helt hen i vejret for stykgods / pakkedistribution. Minder nærmest om PostDanmark for store pakker..... puha... Se bare priserne på Pakkelabels. Her vil det koste mig 819kr + moms at sende en kontorstol jeg tager 2316 x moms for..... puha....

@ Peter

Nej jeg har ikke fundet noget - det var jo søndag i går og der er ingen der tager telefonen om søndagen (eller det tror jeg da ikke, for ærlig talt så prøvede jeg ikke.... Confused )

Jeg smider dig en mail :)

@ Klaus

Jeg fanger dig i løbet af dagen. Jeg er samtidig lige kommet hjem fra en uges ferie, så det er ikke fordi jeg mangler noget at lave i dag. Men du får helt sikkert et kald :)

Hold jer endelig ikke tilbage hvis der er andre der har ideer. Eller hvis i opdager VNL i nyt format / navn :o)))

Hilsen Morten

Fra Farum
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er i præcis samme situation, og har brugt VNL til 90% af vores forsendelser. Vi har ofte store pakker stole, borde m.m. og leder derfor også nu efter en ny leverandør der kan klare dag til dag levering af pakker fra 0-36 kg uanset størrelse. Desværre er Danske Fragtmænd alt for dyre, og der er visse begrænsninger hos GLS.

Så jeg følger lige med her.......

Nina Thomsen

Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Brink Transport ApS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg repræsenterer Brink Transport

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaudio:
Jeg repræsenterer Brink Transport

Hvor mange gange skal du skrive det samme?

Synes du selv, det er proff?

Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Parcel Feeder A/S - B2C E-commerce fulfillment Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten.

Jeg vil ligeledes gerne melde mig på banen som et alternativ til VNL.

Parcel Feeder A/S er en fragtbroker og har mange forskellige muligheder indenfor distribution af volumenpakker i hele DK og EU.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på følgende:

Mobil:25742770

E-mail: andreas@parcelfeeder.dk

Tillader mig at henvise til vores hjemmeside www.parcelfeeder.dk

Mvh

Andreas Dennung
Parcel Feeder A/S

Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tullet,

 

En 3x34 Logistik´s  kernekompetancer distribution af møbler, så du er meget velkommen til at kontakte mig på vb@3x34.dk eller 33 34 34 37 - du kan også læse mere om os på www.3x34logistik.dk

 

Ser frem til at høre fra dig,

Vivi

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan personligt stå inde for Brink Transport, mange indlæg eller ej, de gør det sq godt. Vi bruger dem og har aldrig oplevet problemer og priserne er ikke at skælde ud over, hverken pakke eller pallepriser.

 

Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg ville kontakte Ecotrans Group
Se mer info
WWW.ecotransgroup.com

Med vänlig hälsning,
Sören

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Til andre end Morten der læser denne tråd ( jeg har sendt dig en mindre prisliste )

3xwilhelmsen.dk transport kan klare de fleste opgaver inden for distribution, og vi er landdækkende.

Vores kernekompetencer er kørsel med uemballeret gods, men vi kan håndtere selv helt store pakker .

Vores koncept lyder på samme dags levering i flere store byer, og typisk henter vi f.eks på sjælland om formiddagen og kan klare leveringen mellem 14 og 22 i tids intervaller på 2 timer både i storkøbenhavn , over det meste af fyn og helt op til Århus 

Resten af landet bliver dækket inden for max 3 dage.

Siden 2006 har vi ikke lavet en eneste fragtskade og vores leverings procent ligger konstant på 99.9 % , da vi altid ringer vores kunder op inden levering, og på dagen får kunden sendt et tracking link på deres telefon, så de kan følge deres pakke helt ned på gadeplan.

se mere på https://3xwilhelmsen.dk og tag endelig kontakt til os hvis du vil have tilsendt en prisliste på netop den type gods du skal have kørt.

Hav en god aften

Christian

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)