Hej |
Nogen der kan hjælpe? Det virker måske som et dumt spørgsmål, men jeg ved det virkelig ikke...
Nogen der kan hjælpe? Det virker måske som et dumt spørgsmål, men jeg ved det virkelig ikke... |
mener som bare dit firmanavn skal fremgå af pakken - så klarer speditør eller post dk resten |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Tusind tak John Hannover! Og hvad med positionsnummer/varekode, er det noget jeg indberetter online, eller skal det også være på forsendelsen? |
det mener jeg speditøren klarer helt enkelt (eller post dk)´ har du præcist nummer kan du jo evt bede afsender skrive det med på fakturaen - men det er ikke et krav mig bekendt |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Der er intet krav om at det skal fremgår nogen steder. Det vigtige er dog at dit firma navn fremgår af den vedlagte faktura og på selve pakken. Husk du skal være importør registreret før du må importere.
|
Aminah, hvor finder du toldtaif / varekoder? |
Du skal ikke foretage dig noget med varekoden, det er dog vigtigt at du sikre dig at speditøren bruger den rigtige varekode. |
Varekoden findes i toldtariffen. Toldsatsen kan du finde her: http://www.tarif.skat.dk/tariff/index.jsf |