CADynamic er en mindre virksomhed, der arbejder på konsulent basis med speciale inden for 3D design, konstruktion, tegning, visualisering og projektledelse.
CADynamic tilbyder 3D - konstruktion og tegnings udarbejdelse på for eksempel:
• Design-udvikling • Konstruktion af følge, snit - og trækværktøjer • Konstruktion af produktionsmaskiner. • Konstruktion og dokumentation af eksisterende emner. • Visualisering af design, emner og konstruktioner • Produkt og proces udvikling for fremstilling og produkt • Projektledelse
Alle opgaver store som små har interesse, da fleksibilitet og effektivitet er i højsæde hos CADynamic.
Jeg søger for øjeblikket efter samarbejdspartnere til et projekt hvor jeg ønsker at udvikle en ny type "hustandsvindmølle" (op til 25Kw effekt).
Jeg er i forvejen en meget erfaren person indenfor store vindmøller og arbejder til dagligt i en service teknik gruppe.
Jeg er ikke på nuværende tidspunkt i en fase hvor jeg kan hyre dig ind på almindelige vilkår, men du er meget velkommen som samarbejdspartner i projektet.
Et projekt jeg gerne vil høre mere om, er interresseret i alternative energi former, dog ingen erfaring heri. Vil gerne være med i en form af samarbejde, vil kunne bidrage med konstruktion, visualisering, mm. og min erfaring fra bearbejdning og produktions virksomheder.
Jeg har lige læst et par af dine indlæg, og synes det lyder interessant. Jeg har lige startet en rådgivende ingeniørfirma, og søger derfor projekter til vores referecner:-)