Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pris sætning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg går og overvejer om jeg skal tilbyde noget snerydning for private denne vinter, og har 2 forslag i tankerne, men jeg ved ikke om det er noget folk vil betale for?

forsalg 1: lave et abdomenet hvor man betaler en fast pris for 4 mdr.

forslag 2: betaling for hver gang (30 kr. pr gang)

Hvilken løsning ville du som kunde helst have, og hvis det er løsning 1 hvad vil du så maximalt give for de 4 mdr?

Hilsen Henrik

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 15:07

Hej Henrik

Jeg ville personligt foretrække, at betale pr gang. Det er jo ikke til at vide hvorvidt der kommer sne eller ej :-)

En anden model kunne være:

Snerydning pr gang ..... Kr 150,00

Årsabonnement 1/10 - 30/9 ........... Kr 300,00

Snerydning pr gang for abonenter.... Kr   50,00

God vind (eller sne)

Brian

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Aupi Clean Skrevet kl. 15:53

Hej Henrik

Jeg er ganske sikker på at det er noget folk gerne vil betale for. Tænker for mit eget vedkommende ville jeg helst betale pr. gang og så fortryde når det alligevel blev en streng vinter ;). Tror man skal være forsigtig med noget så usikkert på et fast abonnement - du kan vinde stort og tabe noget så forbandet. Det ville være surt til marts, at skulle stå op kl 4 for, at rydde sne "gratis". Held med projektet!

Mange hilsner og god weekend

Lars

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:14

Jeg ville afgjort tage pr. gang. Og så ville jeg tage 150 kr./gang. Du skal trods alt også købe redskaber og bevæge dig derhen. Hvis det griber om sig, kan du så foreslå abonnement eller 'klippe-kort'. Jeg ville i øvrigt tilføje alm. havearbejde og hundeluftning oveni, men det har du nok tænkt på.

Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:57

Hej Henrik

Jeg vil som de øvrige sige at du skal tage betaling pr. rydning.

Jeg ville lave en startpris + X antal kroner pr påbegyndt 10 meter eller noget lignene (det gjorde jeg selv da jeg havde snerydning), du kan så tilbyde at naboer, kan få halv startpris, du sparer jo noget transport ved at have fortove i forlængelse.

Vh

Bjørn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)