Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør til poser 500stk. med tryk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

VI søger en der kan hjælper os med, at få lavet 500 stk. pose med tryk.

Det er ikke mange men vi ønsker ikke ,at binde en formue i poser... i første omgang

Håber der er en , der kan hjælpe os

Karsten :) 

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 00:31

Lytter med

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 09:13

Hej Karsten,

Når du bestiller fx poser med tryk, skal du den første gang du bestiller, betale for de værktøjer man bruger i maskinen, også kaldet kliché-omkostninger.

Det kan snildt koste fra 1500-2000 kr. og op efter, afhængigt af, hvor mange farver der skal trykkes i og hvor stort trykket skal være..
Man betaler for kliche første gang man køber og så gemmer fabrikken klicheen. Det er forskelligt hvor længe de forskellige fabrikker gemmer klicheen, men oftest 2-5 år.

Her efter betaler man en pris pr. pose, som igen afhænger af, hvor mange farver der skal trykkes, hvor kraftig kvaliteten skal være, hvilken type pose det skal være m.m.

Da det tager lang tid at sætte maskinen op og skifte farve, stempler, rense den osv. er der på de fleste fabrikker en minimums bestillingmængde..
Jeg kender ingen fabrikker der vil lave mindre end 3000 poser og jeg vil næsten sige, at hvis du skal bruge poserne i fx. en butik, kan det ikke betale sig at få lavet 500 alligevel, da du som sagt skal betale for kliche.
Den arbejdstid det tager for at sætte maskinen op er jo også den samme, uanset om der produceres 500 eller 3000 stk.

Så min pointe er, at du kan næsten ikke undgå at komme til at betale en del for det første gang, selv om du ikke bestiller så meget.

Hvis du ved, at du også fremover skal bruge poser, kan det godt betale sig at få dem med tryk, men hvis du ikke vil punge for meget ud i starten, kan du evt. købe nogle standard poser uden tryk, og så evt. finde nogen som passer til dine logo-farver eller lign..

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 16:54

Øv. Nu havde jeg lige håbet på at det kunne betale sig at få blot 500 stk, men det kan jeg da godt se, at det går da ikke. Så det er nok bare et spørgsmål om at tage en satsning og så bestille et ordentligt lager. Ens navn skal jo frem på een eller anden måde og dér må bæreposer være oplagt :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 07:57

Tjek eventuelt www.PromotionBag.dk

Vi har blot et minimumskvantum på 1.000 stk. 

Samtidig har vi poser og tasker hvor vi ikke afregner kliché til opstart. 

Helt i tråd med det Nina skriver, opnår man dog selvfølgelig markant bedre enhedspriser ved højere kvantum.

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 08:33

Her er et miljørigtigt alternativ www.seritex.dk/pose

vidste du at det tager naturen 100 - 400 år at nedbryde en plast pose ...

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:49
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Bent A.:

Her er et miljørigtigt alternativ www.seritex.dk/pose

vidste du at det tager naturen 100 - 400 år at nedbryde en plast pose ...

Nu er det jo heller ikke meningen, at man skal smide dem i naturen..

De fleste poser laves i dag af pe folie (poly ethylen) som er sammernsat af kul og brint. Når det bliver afbrændt på forbrændings anlægget, udvikles H2O (vand) og kuldioxid - som ikke er skadeligt for naturen.

Det gælder for al emballage, at man skal genbruge så meget som muligt og det gør vi alt for lidt i vores brug-og-smid-væk samfund.

Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:36

Prøv at kontakte www.viapromo.eu Dette selskab gør poser fra 100 stk.

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:41

Vi har netop lanceret vores nye hjemmeside i Promotion Bag regi.

Her kan I se endnu flere poser med tryk i diverse materialer. Adressen er som altid PromotionBag.dk

Kig forbi vores nye side og kontakt os hvis der er behov for poser eller tasker med tryk.

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 11:58

Hej Karsten,

Nu ved jeg jo ikke helt præcist, hvad det er for en forretning du driver, så det kan være at de her ideer er helt ude i hampen, men har i overvejet fks. nogle store klister mærker i stedet for tryk?

Da jeg selv var ude og skulle have poser, endte vi med at at købe nogle medium kvalitets-poser som var fine til formålet. vi satte så ikke forstyrrende klistermærker på udvalgte varer.

Man kan købe poser uden tryk til en billige penge, og i få mængder af gangen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)