Enig med Jørgen i at argumentet om at der er hjælp i supporten ikke holder helt. For at det skal have en effekt kræver det at brugeren er opmærksom på at der en fejl. |
Jørgen Kirkegaard:Det er jo ikke et argument - Var det ikke Dinero, som "selv" kunne finde ud af det? Man går jo ikke til support, medmindre man er tvivl, og det siger du jo, at man ikke behøver at være med Dinero. I øvrigt gælder det jo i alle programmer, at hvis programmet ikke kan finde ud af det, kan man ringe til support. Jeg medgiver dig, at Dinero ER meget brugervenligt og tager højde for de mest almindelige situationer for emv.Martin Thorborg:I det tilfælde har vi bogholdere siddende
Nu kan Dinero ikke automatisk hjælpe dig med den kuffert du nævner, så i det tilfælde må du spørger supporten, som vil spørge ind til dit køb og hjælpe dig med at bogføre det korrekt. Så der er ingen der vil lave fejl her. Men når det er sagt, er det nok heller ikke så ofte man køber en kuffert til sit firma.
Man vil ved at bruge Dinero kunne bogføre langt det meste, uden at få hjælp, hvor man i et hvilket som helst andet, ikke får nogen hjælp overhovedet.
Men jeg er da glad for at du finder Dinero brugervenligt og jeg håber ikke vi skader din forretning alt for meget, ved at tage for mange af dine kunder.
De bedste hilsner
Martin