Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:
Som du kan se under mine indlæg, hjælper jeg folk til selvhjælp, så nej - det er lige omvendt: Jeg giver Dinero kunder ved at jeg anbefaler det som værende værd at se på, hvis man gerne vil starte op gratis, og ikke har de store behov for udskejelser. Jeg siger bare, som alle de andre, at det ikke kan stå alene. OG, at man bør tage en prøveversion hos et par af de andre for at teste "look-and-feel". Har man bare lidt større behov end det, der dækkes af den gratis version, anbefaler jeg, at man sammenligner så mange, man orker.


Det giver kunder at hjælpe folk, det er sikkert. Men jeg er efterhånden så vandt til, at konkurrenter og diverse fagfolk forsøger at nedgøre det vi kan med Dinero.
Det gør de enten fordi de ikke har prøvet Dinero og derfor ikke kan tro at det vi siger er sandt, eller deres kunder forlader dem, til fordel for os.

Og jeg forstår det godt. Arbejderen jubler jo heller ikke når robotterne bliver kørt ind i fabrikken. Men sandheden er, at uendelig mange mennesker kommer til at miste deres jobs, også pga. os. Men til gengæld kan en masse små virksomheder, nu selv lave bogføring, moms og skat og det giver dem overblik og sparer dem bunker af penge.

Og ja, en gang i mellem er det en god ide at spørge en revisor, det ligger helt fast, men langt de fleste med en lille virksomhed, har bare ikke det behov og kan fint "nøjes" med os :-)

God aften til jer alle.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og ja, selvfølgelig skal man endelig prøve andre programmer, men jeg gentager, der er ingen af dem der kan det vi kan, så ved du ikke noget om regnskab og selv vil lave det, er der kun os på markedet.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarh, Martin. Dén må du sq længere ud på landet med. 


Det står jeg 100% ved. Jeg kan ikke tælle på hænder eller fødder, hvor mange gange mine revisorer og bogholdere har lavet fejl og de folk jeg har brugt, har ikke været billige. Jeg vil til enhver tid mene, at Dinero kan gøre det bedre end gennemsnittet af de fagfolk der laver det manuelt.

Men lad os være enige om at være uenige...

De bedste hilsner

Martin

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)