Den må du høre vores support om, jeg er ikke bogholder. Men ærgerligt med den døde kunde ;-) De bedste hilsner Martin |
Ok -tak for hjælpen -Martin Thorborg:
Den må du høre vores support om, jeg er ikke bogholder.
Den må du høre vores support om, jeg er ikke bogholder. Men ærgerligt med den døde kunde ;-) De bedste hilsner Martin |
Ok -tak for hjælpen - |
Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.
Det er jo ikke et argument - Var det ikke Dinero, som "selv" kunne finde ud af det? Man går jo ikke til support, medmindre man er tvivl, og det siger du jo, at man ikke behøver at være med Dinero. I øvrigt gælder det jo i alle programmer, at hvis programmet ikke kan finde ud af det, kan man ringe til support. Jeg medgiver dig, at Dinero ER meget brugervenligt og tager højde for de mest almindelige situationer for emv. |
Måske er det en medarbejder, så det måske er en personaleudgift :-D |
Enig med Jørgen i at argumentet om at der er hjælp i supporten ikke holder helt. For at det skal have en effekt kræver det at brugeren er opmærksom på at der en fejl. |
Nu kan Dinero ikke automatisk hjælpe dig med den kuffert du nævner, så i det tilfælde må du spørger supporten, som vil spørge ind til dit køb og hjælpe dig med at bogføre det korrekt. Så der er ingen der vil lave fejl her. Men når det er sagt, er det nok heller ikke så ofte man køber en kuffert til sit firma. Man vil ved at bruge Dinero kunne bogføre langt det meste, uden at få hjælp, hvor man i et hvilket som helst andet, ikke får nogen hjælp overhovedet. Men jeg er da glad for at du finder Dinero brugervenligt og jeg håber ikke vi skader din forretning alt for meget, ved at tage for mange af dine kunder. De bedste hilsner Martin |
De bedste hilsner Martin |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Som du kan se under mine indlæg, hjælper jeg folk til selvhjælp, så nej - det er lige omvendt: Jeg giver Dinero kunder ved at jeg anbefaler det som værende værd at se på, hvis man gerne vil starte op gratis, og ikke har de store behov for udskejelser. Jeg siger bare, som alle de andre, at det ikke kan stå alene. OG, at man bør tage en prøveversion hos et par af de andre for at teste "look-and-feel". Har man bare lidt større behov end det, der dækkes af den gratis version, anbefaler jeg, at man sammenligner så mange, man orker. |
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarh, Martin. Dén må du sq længere ud på landet med. |