Hej alle aminoer! :-) Det ville være en kæmpe hjælp hvis der var nogen der gad give feedback på vores nye webshop: http://sparkles.dk Alt ris og ros er mere end velkommen!! Mvh. |
Hej Tobias
Banner Tekst:
Fonten kan godt være større, og du kunne eventuelt have en tekst i en mindre font nedenunder., som en underoverskrift...med en mere beskrivende ord kombination..
H-Tags
Der er kun 1 H1 og der mangler H2 H3 H4 H5 H6,
Meta Google Tekster
Der er ikke nogen Meta Titel eller Meta beskrivelse:
Sektion i midten:
Skil dig ud....
Teksten kunne godt være mere læsevenlig, mere tydelig og større font.
Min profil: tekst link
Jeg ville helt som udgangpunkt ikke have den der oppe, men blot have den i Footer - den kan godt skræmme lidt!!
Kundecenter
jeg synes det er unødvendigt at kunden skal klikke på hvert emne for at se hvad der står...Det er ikke særligt hensigtmæssigt...
Handelsbetingelser
Overskrifterne og underoverskrifterne kan godt være større for at gøre siden mere læsevenlig, eventuelt dæmpe teksten med en lidt grålig hvid...meget lidt....Så have overkrifter i stor klar hvid som nu...
Returportal!!
Der kunne blot stå - Reklamation & Returrret - men okay portal passe godt til når man bliver omstillet til et anden domæne....
Dog vil i det tilfælge anbefale du har en side i din webshop som forklarer processen, for nogle vil nok synes det er lidt underligt at de lige pludslig er der????? måske vil de vølge at forlade butikken netop fordi det er lidt underligt.....
Du kunne på den side have!!
Hvis du ønsker at printe en retur pakkeseddel - tilbyder vi dig mulighed for at bruge vores pakke bla bla.. eller her kan du printe pakke label bla bla...
God arbejdlyst!!
René