Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tjek af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har lige haft foredrag med Kasper!  han fremlagde hans hjemmeside, kan i se nogle mangler.

http://garnonline.dk/

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler SSL

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

glox@glox.net:

Der mangler SSL

Der mangler ikke SSL. Hvis du går videre til betalingen er SSL direkte i Quickpays egen vindue. Så der er ingenting galt der.

MEN siden er meget uprofessionel og i min optik ligner en ''hjemmelavet'' webshop. Min første indskydelse er, at der er lavet på en times tid eller to også, at siden aldrig nogensinde har haft en salg. Siden er overhovedet ikke brugervenlig - og det er derfor jeg nævner ovenstående.

Jeg kan forstå det ikke er din webshop. Men kunne du tænke dig, at jeg ville uddybe lidt hvad jeg mener, så smid mig en mail på Kasper@sedia.dk - så forklarer jeg det meget gerne.

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

- Hvorfor betale 299,- /md. ved DanHost, når der findes billigere og bedre alternativer? 

Men som Kasper også nævner, så virker webshoppen desværre en tak utroværdig og uprofessionelt sat op. Jeg ser et utal af forbedringsmuligheder. Lav evt. en markedsundersøgelse: Kig på konkurrenterne og markedslederne. Hvad gør de godt? Find nogle fællestræk på deres hjemmesider, som I måske kan få inspiration fra. 

Jeg savner noget social proof, konverteringsoptimering og generelt en mere unik brugeroplevelse. Lige nu er den meget standard og jeg tror, at afvisningsprocenten vil blive rigtig høj, hvis der fortsættes med det nuværende design. 

Giv mig eventuelt et kald på  tlf. 71 71 70 71 eller ehj@grafikr.dk, hvis du ønsker at få nogle guldkorn serveret. 

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille ting jeg lagde mærke til er at man ikke kan regne med lagerantal. Så ville jeg personligt smutte igen. Når jeg først lægger kreditkortets oplysninger ind på en shop, forventer jeg at få det jeg bestiller.

Du skriver GRATIS fragt. Hmmm. jeg ville nok skrive FRI fragt over 599,-

Der er også prismatch. Hvis bare man ikke finder varen på et sted der er billigere. Slet det... :-)

Du skriver at nogle opskrifter koster LIDT penge. Hvad skulle det ellers koste. Folk kan godt se prisen, så jeg ville nok ændre teksten.

Menuen "garn" har en mindre og anden skrifttype end de andre menuer.

Held og lykke med siden Big Smile

Lars

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

udsolgte vare kan tilføjes indkurven det medføre meget tilfredse kunder , når de bestilte vare ikke kan sendes.

cvr nummer i fodnoten 

designet virker meget kedelig men hvis du betaler 299 kroner om måneden håber jeg du får hjælp til det ellers er det dyrt for der findes billigere alternativer som du får en bedre shop for mindre kroner

det er mange penge om måneden og hastighed kan man få hurtigere med de andre open source systemer og hastighed betyder noget i organiske placeringer og det er en slat penge betaler hver måneden 299 kroner så jeg synes godt kan kræve siden har en grøn pagescore gerne over 90 computer https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fgarnonline.dk%2F&tab=mobile  

der er lavet intet søgeord optimering på siden forsiden heder dit domæne navn i titlen det giver ikke mange klik organiske resultatet

gennemgå din side med dette her tool http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg synes umiddelbarn siden er fin:)

Når du bruger Danhost som din webshop løsning vil du nok opleve en smule fjendlighed fra Amino. De er ikke særligt populære...:( Du som webshop ejer bundet på arme og ben bår du bruger nogle hostede webshop løsninger. ... Du ejer ikke din webshop!!! 
 

Pris 299,- kroner

Når så det er sagt så vil jeg ikke give folk ret i at det kan gøres billigere end 299 pr. måned med ordentlig server, vedligeholdelse, applikationer og alle de andre småting som løber op, ved fx. en open source løsning. 

Udgifter skal ses over et helt år og ikke pr måned. Men så kan man diskutere om danhost er nogen god løsning og hvad du får for de 299 kroner - jeg vil ikke dømme nogen overhoved....


Er det inklusiv betaling gateway fx? - så er prisen nemlig 449!! og ikke 299,00!!


Banner: 


jeg synes bannerne er direkte kedelige og meget mormor, er din målgruppe mormor er det måske fint, men køber mormor ind på interettet? Så det er simplethen et ommer.  Kig på de her to sider. Det må du kræve at designeren laver om... 

https://rito.dk/6-garn

http://www.filato.dk/




Konkurrenterne


Siden er en smulle uorginal og når man kigger på konkurrenterne som virkelig sparker røv, så bliver det nok svært at tage konkurrencen op,,,, jeg kan egentlig godt lide farverne, som er oppe i tiden... Dog savner jeg en kontrast farver til at lege med blikket.. Jeg er sikker på med lidt mere arbejde kan din designer gøre mere med designet..


Hvem er din målgruppe

Læs lidt om USP og hvad det kan gøre for din webshop!! link her https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition 

Når jeg kommer ind i din webshop, så skal jeg bare tænke garn, garn garn, det tænker jeg ikke... det er møjærgeligt!!!

LOGO


Jeg fornemmer hvor hen designeren vil med et her, det er ikke hamrende dårligt overhoved, men det mangler lige det sidste og så synes jeg logoet er alt for stort.... og det tager plads fra bannre, produkter etc...produktern må være i fokus!!



Produktbilleder

Der skal noget mere orginalitet ind her, det er alt for forskelligt og en smule rodet at se på. Ensartede billede og større billeder!!! isør de billede ude til venstre er alt for små og er i ubalance med resten af siden... meget gammeldags opsætning... må jeg sige... Nu skal alle billeder selv de små være store.....

layout

Er kedeligt og uorginalt og set mange gange før.. Det behøver ikke ligne en million, hvis du fortæller en god historien som sælger garnet i din butik som adskiller sig fra din ekonkurrenter behøver alt ikke være orginalt ... men op to date...

Venstre Menu:

Den menu burde side i toppen og falde ned,  det bliver uoverskueligt og rodet med de undermenuer og synes ikke det fungerer optimalt på den måde... 

God arbejdslyst!!


René

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gundel Nielsen:
Når du bruger Danhost som din webshop løsning vil du nok opleve en smule fjendlighed fra Amino. De er ikke særligt populære...:( Du som webshop ejer bundet på arme og ben bår du bruger nogle hostede webshop løsninger. ... Du ejer ikke din webshop!!
Hej 

Jeg er blevet gjort opmærksom  på at dette ikke helt passer og det vil jeg selvfølgelig trække tilbage og beklage min udtalelse.

Held og lykke med din webshop.

God arbejdslyst!!

René

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

udnyt mulighederne for support i shoppen du betaler et beløb per måneden så kan man godt spørge om hjælp , der er fordele ved systemet hvis man udnytter dem .

systemet er dyrt hvis man ikke udnytter de muligheder at ligger sådanne et sted , det er faktisk dejligt når ikke ved så meget at betale ekstra og så kan spørge om hjælp og ved de har tid 

egen shop open source løsning , skal du hver gang ikke kan finde ud ad det  , der skal man ud og finde  en og betale sig fra det .

jeg ved ikke hvor meget de vil hjælpe en så kan ikke sige om det er godt valg eller dårligt valg , men der findes også mange webmaster hvor man ikke får leveret det man ønsker først når man vælger en open source løsning  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)