Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af egen bar

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg går med drømmen om at starte min egen bar. Jeg vil være ærlig og indrømme at jeg ingen erfaring har inden for faget, men jeg har læst en del op på det og føler jeg har de rigtige idéer som vil kunne gøre det til en succes. Dernæst vil jeg dog også indrømme at jeg har brug for en del hjælp, for at kunne starte hele projektet op. 

Det eneste jeg egentlig har 100% på plads er hvilket koncept/tema som baren skal bygges op efter. Jeg er ligeledes klar over der skal søges tilladelse til alkohol, evt ombygning, forsikring, køb af interiør mv. 

Første spørgsmål går på hvad man som hovedregel skal regne med af startkapital? Mit umiddelbare gæt er omkring 1 million kr, og ville det være klogt at låne penge? Jeg har sparet en del op, men 1 millon har jeg dog ikke stående. 

Næste spørgsmål går på lokaler. Jeg er klar over lokationen er yderst vigtig, og derfor vil jeg naturligvis heller ikke bare tage det første og bedste lokale jeg kan finde. Der er dog stadig en del ting som skal på plads, før det bliver aktuelt med lokaler. Jeg er dog stadig nødt til at have et overblik over hvilke lokaler man kan leje til start af en bar? Går ikke ud fra at alle typer af lokaler som f.eks. kontorlokaler bare kan laves om til en bar og om det overhovedet er muligt/lovligt. Er det butiklokaler man skal have fat på? Jeg vil foretrække at starte baren i Odense, og har Århus i baghånden. Odense er dog førsteprioritet. 

Groft sagt ønsker jeg at have de bedste forudsætninger på forhånd, før jeg endegyldigt kaster mig ud i projektet. Derfor håber jeg der sidder nogen derude som enten selv har erfaring med lignende eller som sidder med en stor viden på området. Jeg vil meget gerne i kontakt med dig/jer. 

Med venlig hilsen 
Patrick

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)