Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorat

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Jeg har en yderst kompetent og dygtig svoger som søger sponsorer til hans fremtid indenfor Golfverdenen.

Hans målsætning er klar og bestemt ikke udenfor rækkevidde. Han forventer at finde DM i hul og slagspil i 2008 og vil derefter prøve kræfter med større turneringer. Han er blandt de 4 længstslående i Danmark og hans boldflugt er bedre end de fleste prof's.

Hans eneste svaghed ligger i manglen på turnerings erfaring, hvilket en sponsor vil kunne ændre på.

Så hvis der er nogen af jer derude der søger lidt reklame og samtidig vil være en del af dansk golfs fremtid så lad mig høre fra jer.

Mvh

Micky Thygesen

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 09:55

Slet ingen derude der vil støtte danmarks golf fremtid?

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:57

Hej,

Det kunne måske hjælpe lidt på interessen fra nogle, hvis han skrev lidt mere om hvad han kunne tilbyde:

• Hvilken eksponering og hvor meget
  • Stiller han evt. op til arrangementer hos sponsor
  • Osv.

Han må sælge sig selv - som sponsor kigger jeg på ROI (return of investment).

Håber indsparket kan bruges - jeg er desværre ikke selv interesseret i golf-sponsorater.

Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 12:02

Eksponering, sponsorater osv kan aftales indviduelt, men han er klar på at stille op med div reklamer på tøj og udstyr og ved evt arrangementer er han selvfølgelig klar på at vise sine evner og færdigheder.

I første omgang er målet at få råd til at rejse til Thailand hvor banerne er tilpas svære og mangfoldige så han kan finpudse de sidste aspekter i hans spil.

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)