Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner, opstart af rengøring, København

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

God formiddag.

Jeg er 32 år og arbejder til daglig som revisor.

Min baggrund er en HA fra universitetet samt en masse erhvervserfaring, såvel manuelt som teoretisk baseret.

I mit daglige virke ser jeg rigtig mange regnskaber, fra mange forskellige slags virksomheder. Det har givet mig et godt indblik i, hvilke brancher der er profitable, og hvilke der ikke er det. Og ikke mindst, hvad der er kendetegnende for virksomheder, som klarer sig på længere sigt.

Jeg står et sted i mit liv, hvor jeg enten kan vælge karriere eller at forfølge drømmen om at blive selvstændig. Det er dog egentlig ikke så svært et valg.

For tiden hører vi meget om NewTech, FinTech, robotter, webshops, bitcoins, blockchain-teknologi, cybersikkerhed og virtual reality.

Men for de af os, som ikke er nanoteknologer, finansielle ingeniører eller softwarearkitekter, og som er tilhængere af håndgribelige værdier, er det svært at opfinde den dybe tech-tallerken.

Jeg kunne godt tænke mig, sammen med et andet ambitiøst, kompetent og dybt seriøst menneske, at starte en helt basic, men profitabel servicevirksomhed op. Herunder rengøring for mindre butikker, håndværkere og lignende.

Målet med det er, at denne virksomhed på sigt (3-5 år) skal skabe eksistensgrundlag for - samt kapital til - at starte mere "spændende" virksomheder op. Det kunne være indenfor ejendomsbesiddelse, byggeri, engroshandel eller noget helt fjerde.

Jeg ønsker at starte og drive denne servicevirksomhed i Københavnsområdet, fra Glostrup til Hellerup.

Grunden til at jeg søger en wingman er, at jeg er nødt til at have en glidende overgang fra fuldtidsarbejde til selvstændig, og jeg ser ikke at det er muligt at gøre alting alene. Derudover, så tror jeg på at det er sundt at sparre omkring alt i en opstart, og at det er skægt og spændende at være to eller flere om processen og begejstringen.

I forbindelse med opstart af virksomheden skal ydelsen desuden sælges, selve arbejdet skal udføres om aftenen/natten/morgenen indtil der er ansatte i virksomheden, der skal laves fakturering og bogføring, der skal indkøbes materiel, og alle de andre ting som er nødvendige for at drive en seriøs og disciplineret virksomhed.

Jeg kan selv bidrage med halvdelen af indskuddet til et ApS, samt en ihærdig salgsindsats. 

Jeg forventer af en partner, at vedkommende er villig til at indskyde de sidste 25.000 til ApS, samt at du deltager i udgifterne til nødvendigt materiel, og at du ligeledes deltager på lige fod i arbejdet med at sælge ydelserne proaktivt - det vil sige ude i det virkelige liv, ved at banke på hos de erhvervsdrivende.

Hvis du læser dette og tænker at det lyder spændende, så vil jeg meget gerne have en privat besked fra dig.

Jeg forestiller mig en hurtig opstart.

Med venlig hilsen IFRS Smile

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

du må gerne ringe til mig på 2329 6852.

Hilsen Mikkel 

Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har sendt dig en pb

ellers kan du kontakte mig på tlf 22882922

Tilmeldt 22. Oct 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

god vind og jeg har 10 års erfaring som konsulent og jeg har hjulpet mange rengøringsvirksonheder med at tjene penge som nummer iværksætter indenfor branchen og send gerne en PB med din mail. så kan jeg sende dig en demo kode til mit produkt som du absolut skal prøve når du starter op...

Fra Dalmose
Tilmeldt 17. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IFRS

Et forslag kunne være, at gøre brug af vikar, studerende til at starte med - hvor du kun betaler for de timer, som der arbejdes og dermed ved hvad udgiften er.
Vi er under overenskomst og har gjort ovenstående før, så vi ved hvad du skal bruge. Og ved at ligge det hos os sikre vi at du altid har en på arbejde, da vi administrerer antallet af medarbejdere for dig.

Læs mere på www.serop.dk eller ring ´på 7023 3838 også hvis du blot ønsker at spare med en om hvordan du bedst for det til at fungere.

Mvh
Peter

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)