Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design - Hvad synes du om siden, lenja.dk?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Lenja Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tilbyder coaching, socialrådgivning, NADA, supervision o.a.

Siden min sidste tråd, fik jeg en masse god feedback. Jeg har ændret tema, billeder og ja faktisk alt.

Nu har jeg brug for feedback. Hvad synes du om siden?

http://lenja.dk

Kom gerne med gode råd.

Vh Anja

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:34

jeg synes det ligner meget det gamle , stadigvæk lidt en hobby side lidt forbedret måske men der er jo hellere ikke gået en måneden , design er stadigvæk ligner meget som jeg ser hobbyblog.

jeg har valgt et design https://www.nimbusthemes.com/wordpress-coaching-themes/ ved nogle måske ikke bedst men nogle af dem synes jeg giver dig som personlig udvikler et bedre image bedre design http://www.templatemonster.com/wordpress-themes/50917.html dette her blandt andet 

titler den heder stadigvæk velkommen øverste på siden , så tænker jeg en hobbyside 

du kan sagtens få del like facebook fanside uden det trækker page score https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin brug her og iframe koden 

der stadigvæk mange seo fejl på siden http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:26

Hvis man kigger på siden sådan lidt lav-praktisk, så er den helt ok.

Skulle jeg til en som dig, og det du tilbyder, er det bedre at kvalifikationer er i orden frem for en fancy hjemmeside

Der er SEO-fejl, ja..., men det kan rettes. Forhåbentlig er det mund til mund der sælger dit udmærkede håndværk.

Mikael har selvfølgelig en pointe.

Du vil kunne komme meget længere ud med en professionel hjemmeside, lavet af en dyr webmaster.
Også SEO kan forbedres med de rette SEO-folk.

Spørgsmålet er bare om det er det du ønsker.

Du kunne også give det hele lidt tid og se hvor mange penge der må forsvinde ned i et dybt SEO-hul og en fancy webmaster. Jeg er dog meget sikker på at du kan nå et stort skridt videre uden at have penge op af lommen. Men det kræver at der er en sød person som vil lægge lidt tid i din side sammen med dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:20

Lars Mikkelsen:

Hvis man kigger på siden sådan lidt lav-praktisk, så er den helt ok.

Skulle jeg til en som dig, og det du tilbyder, er det bedre at kvalifikationer er i orden frem for en fancy hjemmeside. 

Der er SEO-fejl, ja..., men det kan rettes. Forhåbentlig er det mund til mund der sælger dit udmærkede håndværk.

Mikael har selvfølgelig en pointe.

Du vil kunne komme meget længere ud med en professionel hjemmeside, lavet af en dyr webmaster.
Også SEO kan forbedres med de rette SEO-folk.

Spørgsmålet er bare om det er det du ønsker.

Du kunne også give det hele lidt tid og se hvor mange penge der må forsvinde ned i et dybt SEO-hul og en fancy webmaster. Jeg er dog meget sikker på at du kan nå et stort skridt videre uden at have penge op af lommen. Men det kræver at der er en sød person som vil lægge lidt tid i din side sammen med dig.

jeg forstår ikke dit indlæg jeg skriver hvad man selv kan gøre gratis , jeg skriver intet om booke sygelige dyre domme på webmaster og seo folk 

upload flot design 2-300 kroner maksimalt få sekunder gjort , der kan også findes gratis flottere 

gennemgå det seo tool jeg har skrevet i tråden 100% hun kan selv rette det meste på under 1 time 

ret på 2 sekunder titlen fra velkomme i meta besrivelsen til rådgiver coaching social konsulent skilsmisse sager 

skriv lidt i meta beskrivelsen og følg vejledning efter all seo plug in eller yoast seo plug in

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Feb 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:43

Jeg synes at den virker kold. Der er for meget hvidt. Tilføj flere billeder/større billeder for at give liv og varme.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:30

Hej Anja

Jeg føler mig overbevidst om at du ville komme med ved at få uploadet nogle større og mere fængende billeder på sitet - tekst og hvid baggrund som primært blikfang ender tit med at give en lidt flad visuel fornemmelse. 

Giver det mening? :) 

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Lenja Skrevet kl. 11:51

Tak for jeres svar.
Hjemmesiden er ændret en del. Der mangler billeder - de kommer.
Den hvide farve får lov at blive.

Tak for jeres tid :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

Hej Anja

Jeg synes umiddelbart din hjemmeside er overskuelig og nem at finde rundt i.

Jeg tror du ville have glæde af at give et resumé af din faglige baggrund og erfaring på forsiden - lige nu lyder du mere som en privatperson, hvilket er mindre tillidsvækkende.

Jeg vil foreslå dig at sætte en smallere max-bredde på hele hjemmesiden - du har pt. 1240 pixel. Prøv at sætte den til 950 eller 850 pixel i stedet, eller vælg et 2-spaltet layout. Det vil gøre teksten meget lettere at læse -> de lange tekstlinier gør teksten sværere at læse, end den behøver at være.

Det vil samtidig give dit design mere fylde. Det samme ville flere grønne underoverskrifter over afsnit. Held og lykke med projektet :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)