Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler/partner søges til potentiel million-idé.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!
Efter mange gode råd og påpegninger til at skrive på Amino, forsøger jeg mig hermed på at finde en partner til min gode ide.
Jeg ved også godt at der er blevet lavet tusindvis af disse opslag, med "fantastiske ideer".
Jeg ved dog med sikkerhed at min skilder sig ud fra mængden, og opfylder et hul i vores dagligdags-liv som vi faktisk ikke vidste vi havde.

Jeg er på udkig efter en potentiel samarbejdspartner, hvadend det er en person der kan smide penge i posen - eller en udvikler der kan smide sin arbejdskraft efter projektet. Måske en der har noget erfaring indenfor opstart af firmaer?

Den korte pitch:

Hvor skal vi starte? Der hvor der er mulighed for det. Vi skal have opbygget en hjemmeside/app meget lignende JustEat's.
Det skal være en samling af leverandører (hvad vi "sælger", kan jeg ikke fortælle her.) som er nemt tilgængelige via app/hjemmeside.
Forbrugeren kan gå ind, når de står og mangler ydelsen - og så kan de se hvem der har åbent nu, samt en prisliste over ydelserne.
Dette er den simplificerede version, og jeg har en idé om at der både skal være mulighed for betaling, bestilling af abonnement, samt andet.

Den første version skal selvfølgelig ikke være i en top kompleks version som Just Eat, men skal blot eksistere for at illustrere at vi nu er rykket ind på markedet (som faktisk ikke rigtig har nogle konkurrenter). Derfra er planen at markedsføre konceptet og fortælle danskerne at de nu meget nemmere kan få gjort det som de alligevel gør ofte.

Min partner og jeg, har maksimalt 10.000kr vi selv kan smide efter projektet - og jeg har ladet mig fortælle, at det langt fra er nok til at udvikle sådan et koncept. Derfor er vi nu på udkig efter en samarbejdspartner der selv kan bidrage, eller en udvikler som digger konceptet og vil være med på ideen, på ligefod med min partner og jeg.

Er du interesseret? Smid en besked efter mig på Amino og fortæl hvordan du kan bidrage, og så kan vi finde ud af noget.
Ønsker du uddybbelse (uden at få ideen direkte), så smid en kommentar på indlægget - så kan jeg gøre mit bedste :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:16

Hej - det lyder da spændende og jeg er interesseret. En uddybning er da aldrig af vejen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25

Hej Jørgen. Hvad ønsker du uddybet?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:11

Fortsat på mail :-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med din gode ide, men hvad er din kompetance i projektet ? og din partners for den sags skyld ? du mangler at fortælle hvad det er i bidrager med, som gør i bør være en del af projektet ?

Tilmeldt 22. Oct 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:32

Sige til hvis du skal bruge ringe lister på alle pizzariar/restauranter i Danmark og i udlandet. 

Send gerne pb

Hilsen
DATAMAND

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)