Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avispapir som pakkefyld?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 105
Fra  Vores Fysioterapi v/Morten Brødbæk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Må jeg bruge avispapir Og reklamer som pakkefyld?

Mvh. Morten

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør jeg i hvert fald. Jeg har ikke skænket det en tanke, at der kunne være noget galt i det genbrug.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

selvfølgelig må du det, men det.

 Det kan dog ikke anbefales da det ikke er specialt stødabsorberende,  udover det er det også ret så tidkrævende at arbejde med.

Fra Holstebro
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 105
Fra  Vores Fysioterapi v/Morten Brødbæk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

Godt at høre.

Jeg forstille mig blot der kunne være nogle rettigheder ved det.

Skidt med om det er tidskrævende, det antal pakker jeg sender ud nu skal det nok gå med.

Jeg skal heldigvis ikke sende noget som går så let i stykker, det er mere for at det ikke vælter rundt i pakken hele tiden :)

 

Mvh. Morten

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også brugt det mange gange. Men husk evt. at pakke tingene der skal sendes, ind i plastik eller lignede. Aviserne smitter ofte af (hvilket du også kan se på dine fingre efter en 2-3 pakker Smile ). - Derudover syntes jeg nu det virker som ganske godt fyld, hvis man "krøller" det i kugler og bruger således. Måske ikke nær så godt som bobleplast, men væsenligt billigere.
Evt. en god blanding; Bobbleplast om selvevaren, og så fylde kassen ud med 'aviskrymmel' bagefter.

Husk at Post Dk kaster rundt med tingene Sad

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. Man kan vist via Post Dk sende en pakke som "forsigtig" - Så må de kun kaste den 8 meter! WinkSkype-BigSmileSkype-BigSmile

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Per B.:
Måske ikke nær så godt som bobleplast, men væsenligt billigere.

Men du glemmer lige din arbejdstid i regnestykket  - din tid koster måske ikke penge? i øvrigt virker det ikke ret proft at bruge avispapir.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Per B.:
Måske ikke nær så godt som bobleplast, men væsenligt billigere.

Men du glemmer lige din arbejdstid i regnestykket  - din tid koster måske ikke penge? i øvrigt virker det ikke ret proft at bruge avispapir.



Njaaarh. Måske.. Det skal nok også sættes lidt i perspektiv. Jeg har kun sendt pakker på hobby-plan. Og der notere jeg ikke al min tid - for så vill jeg aldrig sove, i bedste Lean stil Wink

Men for mig, tager det ikke meget længere med aviser.

Men klart at hvis der er tale om en webshop/logistikvirksomhed, så er avis da lidt no-go. Uprofessionelt og besværligt at anskaffe. - Men nu nævnte trådstarter jo ikke noget om formålet..

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per B.:
Men nu nævnte trådstarter jo ikke noget om formålet..

Men nu er vi jo på et iværksætter site, så vi må da antage at det er til prof brug.  Ergo er det også vigtigt at fremstå seriøs. 

I øvrigt har mange nystartede iværksættere har det med at glemme, at deres tid også er penge. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Per B.:
Ps. Man kan vist via Post Dk sende en pakke som "forsigtig" - Så må de kun kaste den 8 meter! WinkSkype-BigSmileSkype-BigSmile

Det er næsten aldrig selve budets skyld at forsendelserne er beskadiget. Som minimum (efter at have arbejdet som pakkebud) bør alt pakkes så det kan holde til at blive vendt på hovedet og trille/rutsje ned af et transportbånd - det var i hvert fald sådan de store bure blev "pakket ud" hvor jeg var. Ved ikke hvad de laver andre steder i kæden, men pakkerne havde til tider haft det hårdt inden de nåede til os - også de "forsigtige".

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)