Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Ekspert i photoshop/fotoredigering!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Vi søger en ekspert i photoshop / fotoredigering der vil have et fast job hos en online webshop. Der ønskes redigering af billeder som kommer op på siden således, at de ser mere attraktive og præsentable ud - end helt uredigerede rå billeder. Send en ansøgning til lailasclosetdk@gmail.com hvis det er et job for dig. Start kan allerede være her i dag og løn aftaler vi nærmere når vi har modtaget din mail. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:18

Hej Laila,

Jeg formoder dette er din webshopwww.lailas-closet.com

Faktisk vil jeg gerne give dig ret i, at professionel billederedigering vil give lidt mere liv til siden. Foruden det ville jeg uden tvivl prioritere en ny webshop - i min optik er det simpelthen det, som gør at folk er i tvivl om de skal købe eller ej. Jeg er selv meget i tvivl om siden er troværdig eller ej ved første øjekast.

Jeg har ikke selv tid til flere opgaver vedr. webshops. Men giv mig et kald på 31360737 inden kl. 16:00 i dag, så kan jeg give dig lidt råd til hvordan du selv tager skridtet videre!

Vh. Kasper // SEDIA

Tilmeldt 26. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:29

Hej Kasper
Tusind tak for svar! Vi er i gang med at åbne ny webshop der bliver lanceret d. 01/11 med nyt navn og billeder som er taget i studie. Men du har helt ret i at det ikke har været heeelt så prof. tidligere, det håber vi den nye webshop kan lave om på. 
Lige nu er vi stadig meget nye og ønsker hjælp ift. billederedigering da ingen af os er gode til photoshop. 

Men igen, tak for din feedback. Hvis du kan hjælpe os på anden vis så vil vi da gerne kontakte dig!

Hilsen Sara

Fra Lundholm
Tilmeldt 30. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:10

Hej. Jeg er frisk på opgaven og har god tid. Ring 28470090 eller send mig en mail mia@lundholm.com - www.mialundholm.com
Med venlig hilsen Mia

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)