Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kosmetik og cremer til kvinder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er igang med et nyt koncept, og skal i den forbindelse bruge forskellige vareprøver indenfor kosmetik og cremer til kvinder hver måned.

Jeg har søgt nettet tyndt, og har kun fundet grossister som forhandler det faktiske produkt - altså ingen vareprøver, men jeg ved de findes.

Har nogle kendskab til en grossist der ligger inde med vareprøver? Eller hvordan vil I få fat på det?

Tilmeldt 4. Oct 16
Skrevet kl. 12:47

Nogle der kan hjælpe?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vareprøver er ikke noget, der normalt gives væk til random firmaer, som ønsker disse. De fleste brands bruger vareprøver i forbindelse med salget af deres andre produkter.

Og da du ikke nævner noget om mærker eller andet, tvivler jeg på, at nogen herinde vil kunne hjælpe med noget som helst. Kosmetik og cremer er et vidt begreb, som produceres af mange tusinde brands idag...

Tilmeldt 4. Oct 16
Skrevet kl. 11:20

Hej Fashion-Seller,

Du har helt ret i det er et meget bredt begreb, og jeg vil gerne specificerer det yderligere. Vi søger vareprøver både på kendte mærker, men i høj grad også på nye produkter som danskerne ikke har fået øje på endnu. Det er dog utrolig vigtigt at produkter er i god kvalitet.

Særligt er vi interesseret i olier, cremer og beauty produkter - som sagt skal vi bruge et nyt hver måned.

Uden at røbe for meget er ideen, at de skal gives med i en månedlig pakke, som kvinderne modtager og kan de lide produktet har de mulighed for at købe det på vores shop - lidt som goodie box bare med et twist, som jeg ikke kan beskrive nærmere.

Det vil altså sige, at vi skal bruge både vareprøver og et parti af selve produktet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:13

Christian90:

Du har helt ret i det er et meget bredt begreb, og jeg vil gerne specificerer det yderligere. Vi søger vareprøver både på kendte mærker, men i høj grad også på nye produkter som danskerne ikke har fået øje på endnu. Det er dog utrolig vigtigt at produkter er i god kvalitet.

Særligt er vi interesseret i olier, cremer og beauty produkter - som sagt skal vi bruge et nyt hver måned.

Uden at røbe for meget er ideen, at de skal gives med i en månedlig pakke, som kvinderne modtager og kan de lide produktet har de mulighed for at købe det på vores shop - lidt som goodie box bare med et twist, som jeg ikke kan beskrive nærmere.

Det vil altså sige, at vi skal bruge både vareprøver og et parti af selve produktet.

Så skal du ikke lede efter grossister, men nok nærmere have fat i mærkerne direkte, da det er her, du kan få vareprøverne eller få adgang til disse...

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 09:24

største problem vil blive, at du skal overbevise dine kunder, at de skal købe "det full size produkt" hos dig.

Jeg ville i hvert fald vælge den billigste produkt på markedet. Danske kunder er ikke mest loyale i verden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)