Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til Århusiansk iværksættereventyr

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere,

Jeg søger en partner in crime. Jeg serverer ikke idéen til et fortune 500 company, hvorfor vores partnerskabs synergi vil blive testet under en eller flere ideation sessions. Flid og gåpåmod hos en fremtidig partner er indforstået. Første mål er stiftelsen af en virksomhed med udgangspunkt i  SaaS eller PaaS – dette vil blive mere konkret under ideation.

OM MIG:
Jeg har studeret på universitetet inden for User Experience, User Interfaces, 3D modellering, ideation, projektledelse og designprocesser. 5 års erhvervserfaring inden for webbureau branchen (UI, UX og projektledelse) og freelance (enkelmandsvirksomhed). Derudover arbejder jeg på at skærpe mine kompetencer indenfor SEO, Google Analytics og frontend. 

OM DIG:
Du bor i Århus og er klar på at gå fuldtid når idéen er modnet tilstrækkeligt. Alderen er underordet, så længe du er færdig med en relevant uddannelse og stiftelse af familie ikke dikterer dagsordenen. Dine primære kompetencer er inden for programmering (både frontend og backend). Disse programmeringssprog ville især være en fordel: Java, Javascript, Angular og PHP. Yderligere kompetencer inden for håndtering af server og databaser er indforstået ift. backend-delen. 

OM PARTNERSKABET:
Jeg tror på at et multidisciplinært designhold er et stærkt nøgleord når det kommer til idégenereringsprocessen – hvorfor jeg leder efter det modsatte af mig, nemlig en programmør. Har vi brug for yderligere kompetencer vil de blive fundet og inkorporeret som set nødvendigt.

Har du spørgsmål er du mere end velkommen til at besvare dette indlæg eller sende en privatbesked. Ovenstående er kun vejledende, hvorfor jeg glæder mig til at høre fra dig uagtet om du passer 100% på min ønskeliste! :) 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)