Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åben din butik til 4.5 Millioner potentielle kunder! Nemt og bekvemt!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Online Butiksejer.

Hvad siger du til at åbne din forretning for 4.5 Millioner  potentielle kunder, alle med samme købekraft (om ikke bedre) som den typiske danske netshopper, og blive en del af et marked der er midt i en kæmpe udvikling?

Jo tak! Men hvordan?

Jeg er en Dansk iværksætter som er bosat i Norge, men har en logistisk/sproglig arbejdsbaggrund og har siden jeg kom herop arbejdet med sprog og marketing i Norge, og har derfor et stort kendskab til det Norske marked, sprog og regler.

Jeg ved at en del danske netbutikker har Norske kunder engang imellem, men at problemet ofte er prisen på forsendelsen samt fortoldning og moms i Norge. Dette kan du som butiksejer nu komme uden om ved at oprette et Norsk varelager, hvor dine varer bliver sendt direkte til din Norske kunde fra Norge.
Du undgår dermed meromkostninger på forsendelse og kan garantere dine kunder dag til dag levering. Dog kommer du ikke uden om momsen, men du sparer penge på fortoldning i forhold til hvis du indfører enkeltvarer.

Jeg kan tilbyder oplagring, plukning, pakning og forsendelse af dine varer i Norge. I tillæg kan jeg være behjælpelig med transporten af dine varer fra Danmark (eller andet steds) til lagret i Norge. Du får et samlet tilbud på hele transporten inkl. fortoldning m.v.

Nu er varerne fremme på det Norske lager, hvad nu?

Jeg kan tilbyde oversættelse af din netbutik til Norsk til meget gunstige priser (i forhold til hvad du finder på det åbne oversættelsesmarked), endvidere kan jeg tilbyde annoncering på fremtrædende Norske net-portaler samt SEO (Søge Maskine Optimering) med henblik på det Norske marked.

Egentlig er det bare at sætte mig igang, læne dig tilbage, og se det Norske marked åbne sig for dine fødder.

En kort opsummering af det jeg tilbyder:

- Transport og fortoldning af varer fra Danmark (eller andet steds) til lager i Norge.

- Oplagring, plukning og pakning samt forsendelse af dine varer til kunder i Norge.

- Oversættelse af netbutik, salgsmateriale o.lign til Norsk.

- Annoncering i relevante Norske medier samt søge maskine optimering til det Norske marked

Er det noget af dette som lyder interessant for dig og din virksomhed? Så tøv da ikke med at kontakte mig på mail eller telefon for mere info.

Henrik Jonsson

contact@hjtranslation.com

+45 21 80 22 39

Henrik Jonsson Salg og Marketing konsulent - Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder Vi viser vejen. contact@hjtranslation.com
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)