Hej amino'er, |
Hej Anna
Jeg vil gerne forsøge, at hjælpe dig. Hvis du kan vedhæfte et screenshot her i tråden eller sende det til mig, så skal jeg se om jeg kan afhjælpe dig :)
Hej amino'er, |
Hej Anna Jeg vil gerne forsøge, at hjælpe dig. Hvis du kan vedhæfte et screenshot her i tråden eller sende det til mig, så skal jeg se om jeg kan afhjælpe dig :) |
Hej Anita, |
Det være smart, hvis jeg kunne trykke synes godt om her! :) |
Hej Anna. Det har højest sandsynligt noget med din målgruppe at gøre eller det valgt mål. Hvis den er blevet godkendt, så har det ikke noget med indholdet at gøre. For det første skal du passe på med ikke at redigere alt for meget i din annonce efter du har oprettet den. Facebook siger at man skal vente i 24 timer, men typisk hvis den ikke går i gang hurtigt - så kommer den nok slet ikke igang. Der er dog et par ting du kan gøre for at kickstarte din kampagne. Ændre din budstrategi. Du har højest sandsynligt valgt automatisk budbeløb og ladet Facebook optimere på din pris. Det er også super. Men for at kickstarte kan du vælge at sætte et manuelt budbeløb. Sæt denne gerne høj for at starte kampagnen og Facebook vil stadigvæk forsøge dig, at give så lave priser som muligt. Du kan efter kampagnen er gået igang og efter lidt tid ændre dit budbeløb til automatisk. Er din målgruppe ALT for lille eller ALT for stor? |
Hej Martin, |
Hej Anna. Har du fået annoncen igang? Ellers send mig en mail på martin@wearehumans.dk - så vil jeg gerne hjælpe. Mvh Martin |
Hej Anna Jeg har skrevet en artikel til dig med forklaring og løsningsforslag: Derfor er dine Facebook annoncer gået i stå |
Sådan Kasper! Man må lytte til målgruppen og udvikle content derefter :) |
Hej Anna Lykke Jeg håber du finder ud af det med annoncen. 2. Annoncere målrettet mod en målgruppe du sætter op. Du vælger, alder, køn, interesser, alder osv. Et endnu større problem kan være at din annnoce kommer til, at dukke op på dine følgeres vægge fordi de engang i har liked noget du har slået op. Det kan være noget somk nogle oplever somværende irririterende og fordi du gør det med et opslag kan følgende ske.
Jeg vil til enhver tid anbefale dig at sætte en ordenlig annonce op, og fange din målgruppe og bagefter holde fast i målgruppen med relavante opslag som interesserer din målgruppe. Eksempel. Når den potentielle kunde har brug for en stegepenge til sin bøf - Køber hun den hos dig!!! (håber du) God arbejdslyst!!
|