Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af sund snackordning på abonnements basics til virksomheder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er i gang med et projekt hvor jeg gerne vil sælge sunde snackordninger til virksomheder på et abonnements basics. En virksomhed skal kunne melde sig til ordningen hvor de så modtager en pakke med lækre sunde snacks lad os sige 1 gang om ugen hvor den indeholder 40 snacks til en virksomhed med 10 medarbejdere. Der skal selvfølgelig være mulighed for forskellige løsninger alt efter virksomhedens størrelse og behov.

Det spørgsmål som jeg gerne vil stille er hvordan kommer jeg i kontakt med virksomheder som kunne være interesserede i dette koncept?

Planen er at starte med at prøve at udbrede det i Århus området, men jeg har ikke haft meget held med at udbrede det gennem e-mail.

Jeg har lige vedhæftet et billede af hvordan en kasse kunne se ud.

Hilsen Victor :)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre du har fået tilladelse til at sende emails til de pågældende virksomheder, betragtes det som spam, og du risikere en klækkelig bøde såfremt du bliver anmeldt.

Hvis jeg var dig ville jeg telefonisk tage kontakt til en række virksomheder og tilbyde en gratis prøve pakke, og derefter følge op. Tror ikke der er mange der vil tegne abb. uden at have prøvet produktet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Du skal sætte dig ned og tænke over, hvem din målgruppe er - hvordan "ser" en typisk virksomhed ud, der ønsker at købe dine snacks. Fitnesscentre? Sundhedsvirksomheder? 

Når du har fundet ud af, hvem din målgruppe er, så må du finde ud af, hvad virker bedst - telefonsalg, markedsføring på f.eks. Facebook...

Og så er det bare at klø på. Held og lykke med det. :-)

Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar dem sætter jeg virkelig pris på. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige det billigste er at have en hjemmeside du kan give visitkort med hjemmeside navn på det giver langt højere troværdighed at have det , dog selvfølgelige skal det være en flot side , med gode tekster og informationer før det giver kunder meget .

Når har hjemmeside kan man markedsføre den med pressemeddelelser med mere , jeg skrevet en del ideer  hvis du får hjemmesider eller hvis du har i forvejen er der et par tips her http://www.amino.dk/forums/t/277220.aspx#1727415 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting mere. Inden du sælger noget som helst, så tjek med Fødevarestyrelsen, om du skal være tilmeldt Smiley ordningen (det tror jeg nemlig, du skal).

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)