Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du "hoppe på den" en ide.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.
Jeg håber i vil give mig lidt feedback på en ide, jeg har tænkt over længe.
Jeg vil ikke røbe selve konceptet, men håber i alligevel kan give mig en indikation om den er god nok :)
Jeg laver en hjemmeside, markedsføre den massivt, du betaler får at få navn og direkte link til din egen hjemmeside på.
Det meningen folk så kan få ideer og inspiration herigennem, og du når måske til en kunde som ikke anede du eksisterede, før de klikkede lidt rundt her.
Derudover vil jeg gerne kunne støtte en økonomisk ramt familie ud af overskuddet.
Tænker prisen første år lå på 500 ex moms således man ikke mistede en herregård hvis man ikk fik den fulde effekt, men målet er selvfølgelig at skaffe leverandør mange kunder herigennem, og hæve prisen til 1200 hvis alt går vel. På den anden side skal man kun skaffe 1 kunde gennem min side, så pengene tjent hjem. Så muligvis prisen forbliver lav.
Hva ville du sige hvis jeg ringede dig op, og fortalte dig om dette? Ville du hoppe på den?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 20:17

Hvad er det lige du kan tilbyde, som jeg ikke kan få bedre gennem et affiliate netværk?

Tilmeldt 18. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:10

Hjemmesiden er inden for et konkret emne, dvs du når specifikt ud til den rette målgruppe. Og lidt groft sagt, så jo flere steder man er på nettet, jo mere synlighed. For ca 40 kr om måneden, kan man hvis alt går vel få flere kunder.
Er det en tosset ide, eller giver den go mening?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)