Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger forbedringer til min hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino Smile

Jeg har på det sidste arbejdet på denne side: http://kristianeo.com/

Siden omhandler fotografering af fashion og sko. Jeg laver blog-indlæg til de forskellige produkter, hvor jeg også tilbyder at hente mit billede gratis.

Målet med siden er at folk skal læse indlægene og måske hente billederne.

Jeg søger derfor kritik for at forbedre siden og få det bedst mulige resultat. Kom derfor gerne med indputs, retteler og idéer til siden!

Lige nu arbejder jeg med at skrive nogle flere indlæg og få noget mere indhold!

/Kristian

Fra Valby
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 27
Fra  bagge-web.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Det er en fin hjemmeside du har fået sat sammen. Måske downloader jeg et par af billederne :)

Har du tænkt på om der skal være nogle rettigheder på billederne?

Hvad med nyhedsbrev: Tilmeld dig nyhedsbrevet og modtag free stock photos. I nyhedsbrevet kan du samtidigt linke til nye blogindlæg.

Hilsen
Marcelo

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcelo!

Tusind tak for din feedback Smile

Det var en fantastisk idé, som jeg ikke selv havde tænkt over! Jeg vil helt sikkert begynde at arbejde på det

/Kristian

Fra Skæring
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 66
Fra  KLS Design Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Fin side ;) 

Jeg studsede kun over få ting på siden: størrelserne på billederne, "about me" og ophavsrettigheder?

Ang. størrelserne på billederne, så er det nogle meget store billeder som bliver loadet, både som thumbnails og når man kigger på de enkelte posts/portfolie indlæg. Det gør siden lidt tung (giver høje loadtider). Tænker det vil være bedre med nogle mindre billeder, og så download i fuld størrelse med "Download" knappen.

Det er ikke meget info der er om dig, billederne eller siden på "About me" siden? Tænker du må skive noget mere om din passion og formålet med siden?

Du tilbyder "free stock photography" men beskriver ikke hvordan de er gratis? Må jeg downloade, ændre, distribuere, og bruge dem royalty-free lige præsict som jeg vil? Må jeg bruge dem kommercielt eller kun privat. Skal der gives credit/tildeling til dig ved brug af billederne (og hvordan). Har billederne f.eks. ophavsrettigheder i henhold til Creative Commons CC0? (CC0 er faktisk de ting nævnt ovenfor).

Men ellers fed side og fede billeder.

Mvh. Kennet

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennet
Tusind tak for sin feedback!
Synes at du komme med nogle gode begrundelser, som jeg halt klart vil få rettet/ tilføjet 😊
/Kristian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)