Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er idag ansat som løn slave til små 36500 om måneden og tænker at det burde jeg da kunne tjene som selvstændig.

Har sparet 200.000 sammen og vil gerne købe eller starte en virksomhed fra bunden. Synes ikke selv 200.000 er særlig mange penge at købe virksomhed for taget i betragtning de priser virksomheder bliver solgt til på amino virksomheds børs.

Er der nogen af jeg som kunne komme med input til hvad man kan starte op med.

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Adshelp Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er virksomheder til salg på amino virksomhedsbørs men hvis du starter på fra bunden af vil det ikke være unormalt at du skal arbejde en del år for at komme op på den løn du har nu.

www.adshelp.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 105
Fra  Vores Fysioterapi v/Morten Brødbæk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sørensen.

Gør dig først nogle tanker om hvad du interesser dig for og finder interessant! Det værste der kan ske er at du kaster dig ud i noget som bliver "kedeligt" eller uinteressant.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke selv selvstændig, men tror ikke at man "bare lige" får en løn på 36500 eller bedre ved at starte nyt firma, eller kæbe et eksisterende.

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

"små 36.500 om måneden" Big Smile

Alligevel en ganske fin løn-slave løn. Men forvent ikke at du kan hive det hjem lige med det samme du starter ud som selvstændig. Hvis du vil have success som iværksætter vil det være en klar fordel at finde en branche du rent faktisk interessere dig for. Smile

Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en liste med 300 reseller produkter


Side 1 ud af 1 (6 indlæg)