Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på min shop - www.plakato.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri Gogios:

Hej Martin,

Du er sluppet godt afsted med redesignet af webshoppen. Det her er i bagatel-afdelingen og en personlig holdning - jeg synes godt at købsknappen må blive en smule større.

Linket: "Se udvalget af rammer" fungerer ikke.
Istedet for link kunne man måske overveje at vise dem som relaterede produkter, eller med overskriftet:
"Folk der har købt dette produkt har også valgt en ramme:" (altså noget der indbyder til mersalg)

Lige før Følg os På Instagram er der et plugin med 3 faneblade:
Jeg synes at "kundeservice" er bedre som den første aktive tekst man ser end "Om os".
Kald mig oldfashion :) - men jeg synes ikke sætning "ligger godt i munden" er god på skrift og ikke som en del af "om os"-tekst. Men det er en sætning nemmere sagt mundtlig, når situationen og det talte passer sammen.

Ellers så synes jeg, at det er et godt design, stilfuldt og enkelt. Det skal nok blive godt.

Hvis du får tid, så er du er velkommen til, at tilmelde dit webshoplink p min hjemmeside: http://findenwebshop.dk/ , så får du hurtigt et ekstra lille backlink.

God vind med webshoppen.

hej Dimitri - tak for kigget -

jeg har rettet det til med rammerne - tak :)

God ide med at vise dem som produkter - har lagt dem ind nu istedet for. Skal dog arbejdes lidt med styling af pris osv :) overskriften skal jeg også lige lege lidt med...

jeg har ændret så kundeservice står forrest. teksten tager jeg til efterretning og får min bedre halvdel til at formulere det ordentligt :)

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er nogle fine plakater du har.

Har du selv lavet dine plakater eller har du en makker, der er den kreative?

Dine plakater har et meget grafisk udtryk, bortset fra den du kalder Ballerina. Er det bevidst?

Derudover synes jeg, at der er nogle sproglige gnidninger, hvor sproget ikke er så flydende på din side.

mvh Line

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

adshelp:

Har en super load tid. Husk at sætte favicon ind.

der hermed favicon... den havde jeg overset i updaten :)

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

lineleo:

Hej Martin

Det er nogle fine plakater du har.

Har du selv lavet dine plakater eller har du en makker, der er den kreative?

Dine plakater har et meget grafisk udtryk, bortset fra den du kalder Ballerina. Er det bevidst?

Derudover synes jeg, at der er nogle sproglige gnidninger, hvor sproget ikke er så flydende på din side.

Hej Line - tak for komplimentet

det er ikke noget der er bevist mht. ballerina'en nej - jeg prøver at favne bredt men stadig holde det til noget jeg selv kan stå inde for.

Det er mig selv der har lavet langt de fleste designs. nogle har jeg købt designet og tilrettet :) det er egentlig en one-man-army (der kommer både kritik og gode ideer fra kæresten dog)

mht. det sproglige så er det bestemt ikke min stærke side heller - jeg føler mig meget ideforladt når det kommer til fyldestgørende tekster til produkter og sider som "om os" og "kundeservice"

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, du er dygtig og kan helt sikkert nogle tekniske ting som jeg ikke kan.

Jeg er lærer og har bl.a. arbejdet 6 år i indskollingen, hvor jeg har fået nogle ideer, til f.eks. plakater. 

Jeg er jo aktiv herinde, så du må sige til, hvis du har lyst til at mødes. Jeg vil kunne bidrage til at udvikle din børnekollektion, hvis du har lyst til det.

mvh Line

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin - PLAKATO.DK:
Mht. priser fra - så synes jeg det så enormt dumt ud at der stod 129 - 159kr da alle produkter har 2 varianter og alle koster det samme. personligt ser jeg intet shady ved det - kan følge dig hvis det var et fra 1kr eller lign. men igen en smags sag. jeg synes ikke jeg går på kompromis med information om produktets pris, tvært imod mener jeg den byder folk ind for at vise der er flere kombinationer..

Hej Martin

Tak for dit svar. Det er altid en balance mellem æstetik og information. Jeg vil råde dig til at A/B splitteste alle de forskellige punkter, for en ting er hvad vi alle sammen mener om en detalje eller ikke. Faktum er bare ved at teste for du de reelle svar på hvad der fungerer bedst. 

God arbejdslyst!!

René

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

så fik jeg lavet lidt om på footeren for at imødese sociale media bedre - Dog er jeg i tvivl om den bliver for stor eller om det er fint, så længe indholdet er godt...

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg sidder og leger lidt med SEO optimering, og har kigget på analyzeme.dk som giver nogle gode bud til forbedringer. her er jeg stødt på at den siger jeg på min forside af www.plakato.dk har et tomt html tag (<p>) men jeg kan bar' ikke finde et tom tagt nogen steder. hvordan finder man sådan noget nemmest?

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Sociale Medier & Footer:

Jeg synes det ser fint ud med dine sociale medie ikoner, dog savner jeg lidt call to Action i forbindelse med de sociale medier - Fx. Hvorfor skal jeg følge Plakato på de sociale medier? Mange eller næsten alle skriver følg os på... Men helt ærligt så skal der nok lidt mere kød på den deal for at det sker..


Footer:

Jeg er ikke vild med at det hele blandet sammen i din footer, fx. seneste plakater, fragt firma logoer med kreditkort logoer. Der er nogle regler om hvordan mennesker opfatter læser informationer. Fx. Derfor samler webdesignere og grafikkere ting i grupper eller blokke /  det gør sitet mere overskueligt. 

God arbejdslyst!!

René

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René - igen tak for dine gode kommentarer. seneste plakater var egentlig mest for at "fylde ud"... men synes der skal være noget da det b

Jeg har fjernet kortlogoer og seneste plakater for nu. det giver lidt mere luft til resten og virker ikke så bloated.

jeg kan godt følge dig i der mangler noget der siger hvorfor de skal følge på de forskellige social medias. må jeg lige få tænkt igennem - det jo alfa omega når man er så lille og ny :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)