Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrevs system.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

jeg står og skal bruge et nyhedsbrevs system til min webshop. Som er OScommerce baseret, jeg har ikke kunne finde noget addon til oscommerce som virker ordentligt..

Er der derfor nogle af jer som kan komme med nogle anbefalinger til at sende nyhedsbreve ud ? Helst som et internt "program" jeg installerer på serveren, med en simpel tilmeldingsboks og så er kunden i databasen.. og så kan jeg derefter bruge programmet til automatisk at sende mails ud til alle i databasen..

Jeg har ikke noget imod at betale mig fra en løsning, men jeg undgår helst eksterne løsninger, da jeg gerne vil kunne styre det selv..

På forhånd tak :)

Mvh. Sebastian Petersen 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:49

Godt nok er systemet ikke direkte internt, men jeg kan varmt anbefale www.ebrev.info som jeg selv bruge

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:43

hvorfor er der ikke noget oscommerce nyhedsbrevsystem der virker... der findes da flere moduler som virker fint... hvilke har du prøvet ?

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:52

Jeg ved, at vores programmeringspartner i Imaginess, FrontIT, bruger TYPO3 og har et glimrende nyhedsbrev-system til dette. Nemt og simpelt, både for brugeren og administratoren

Jeg ved ikke, hvad de tager for sådan en opsætning og installation, men du skal da være velkommen til at kontakte dem.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 14:53

Lytter lige med.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 15:25

Vil også anbefale ebrev.info..  Tilmeld dig Thorborgs nyhedsbrev, og du vil se, at det fungere ganske godt.

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:53

Gode løsninger kan ikke anbefales ofte nok, så jeg vil også anbefale www.ebrev.info.

Dertil kommer at Aminoer får en portion gratis frimærker ved at benytte sig af dem :)

Systemet fungerer fantastisk, og jeg bruger det selv til mit eget nyhedsbrev. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 18:23

Jeg bruger selv osC og vil medgive Sebastian at de moduler der findes ikke er optimale. Det er da helt rigtigt at det nuhedsbrev der er med i osC er OK men kun hvis man ikke har nogen ambitioner for sine nyhedsbreve. Det er som at sammenligne en gammel 2CV med en fabriksny Mercedes, der er godt nok biler begge to og de har begge to 4 hjul og kan køre men der er jo kømpeforeskel på oplevelsen og komforten.

Jeg takker selv om det ikke var mig der startede tråden. Da jeg også har kigget efter et bedre modul og havde kigget på ebrev. Men efter anbefalingerne så tager jeg nok dem.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)