|
Goddag. Mit navn er Christian Danielsen. Jeg har udtænkt en god idé, til virksomheder. Og har valgt at satse på den. Har lavet forretningsplan, og markedsanalyse. Jeg skal have lavet et Windows program, og søger derfor efter en programmør. Der er selvfølgelig opstået nogle tekniske spørgsmål i forbindelse med min søgning efter en grundig programmør. Har nogle spørgsmål, og håber jeg vil kunne få præcise svar, så jeg kan komme igang så hurtigt som muligt.
Det er selvfølgelig ikke alle spørgsmål der kan besvares præcist. Håber at høre fra jer. Christian Danielsen |
Lige et par korte kommentare:
Du bliver nød til at specificere hvilke programmer som programmet skal indhente data fra - de programmer er typisk skrevet i forskellige former for kode og bruger sikkert også vidt forskellige filformater til at gemme data og derfor er det ikke bare et "lille program" men derimod ganske omfattende at lave den slags.
Jeg vil tro at et program som et du beskriver vil være ganske bekosteligt at få udviklet afhængigt af hvor mange andre programmer det skal indhente data fra og alt efter hvilke formater de eksportere eller gemmer data til/i.
Bliv gratis medlem