Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mundtlig aftale

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Aconta ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Bemar,

Jeg har prøvet "dårlige" betalere massere af gange, ligesom mange andre virksomheder.

Det jeg har gjort, er jeg har taget esignatur i brug. Det en let, simple og billig løsning, der gør at mine kunder skriver under på en kontrakt med deres NemID

Efter jeg har taget løsningen i brug (et halvt år siden), har der ikke været en eneste der har haft indsigelser til deres faktura, fordi jeg har en underskrevet kontrakt.!! Jeg holder derfor altid udgiften til esignatur op mod, hvad jeg reelt kan tabe af penge hver gang jeg indgik en mundtlig aftale (jeg sælger ydelser).

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:19

God idé fremadrettet - som så mange andre. Men hvordan hjælper vi lige ts igennem? Den sædvanlige anbefaling: "Du er blevet klogere, få det hjem, du kan, køb en blomst til kæresten, vær glad og kom videre"?

Tilmeldt 16. Sep 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:00

Købelovens §72 (forbrugerkøb): "Fremgår prisen eller dens fastsættelse ikke af aftalen eller forholdene i øvrigt, skal køberen betale, hvad der under hensyn til salgsgenstandens art og beskaffenhed, gængs pris ved aftalens indgåelse samt omstændighederne i øvrigt må anses for rimeligt."

Det er her min helt klare overbevisning, at køber enten har accepteret det pågældende tilbud og hvis derimoe køber pludselig mener, at man ikke er nået til enighed om prisen finder ovenstående anvendelse :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)