Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er det spam ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at lave en side kun for firmaejer/iværksætter, og her ønsker jeg at binde et cvr nummer på give konto, og for at forhindre at folk 

Opretter en konto unde at have firma eller på anden måde være i denne mål gruppe, er plan at trække oplysninger fra cvr og sende en mail til opgive mailkonto på cvr.

Min spørgsmål er når det kun er en bekræftes af brug af firmanavn om det så er spam ?

og om det kan få problemer ved at gøre dette på denne måde ?

/Kim

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:42

ja det vil jeg mene er spam - det er jo en del af en markedsføring af den side du vil lave - og du må ikke kontakte nogen per mail uden forudgående aftale - 

du kan næsten også sige dig selv at hvis folk uopfordret får en sådan mail, så er det spam

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 23:15

John jeg tror du misforstår hans indlæg. Det er hans hensigt at sende en e-mail til virksomhedsejer, der netop besøger hans side og forsøger at oprette en bruger.

Det er der intet galt i, men det er dog ikke sikkert, at virksomhedsejer har adgang til lige præcis den e-mail. Jeg ville nok bare kræve et gyldigt CVR, firmanavn og kontaktoplysninger på personen. Det andet tror jeg du vil miste kunder på.

Eventuelt få lavet en bekræftigelseskode via SMS - så har du validerede data på personen, som du i hvert fald altid kan finde frem til ud fra tlf-nummer, hvis der skulle blive noget. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24

Hej Webfreelanceren

Tak jeg var meget usikker på om det var spam da folk jo selv har bedt om denne mail, da jeg jo på ingen måde vil prøve at sælge men bare være sikker på at det er give person der opretter.

men ja jeg har også overvejer at det ikke var sikker at give person har adgang til den mail hjemmefra..

Iden med sms har også tænk men så er det lige om der ikke kommer for meget arbejder i det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25

Hej John

Iden er jo at folk selv beder om at blive oprette og dermed modtager en bekræfte på opgive mail hos cvr.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:50

jamen hvis folk, uden du kontakter dem per e-mail - via telefon eller på andet vis SELV beder om at blive oprettet og der godkender at få en e-mail så er det fint

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)