Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback om handelsbetingelser - og resten af hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Tyttebær IVS Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har flyttet min webshop til et andet system og i den forbindelse er i gang med at skrive handelsbetingelser om. I kan læse dem her: https://teogglaede.dk/pages/handelsbetingelser

Det, jeg undrer mig lidt over, er privatpolitik. Alle hjemmesider alle steder skriver, at de giver ikke privatinfo til tredje aktører. Men det er jo ikke rigtig sandt, vel? Når man driver en webshop, så får hosting adgang til dataen (i min tilfælde er det Shopify), betalingsgateway får også en del (Stripe), og så labels/ fragt firmaer får også noget af det data. Derfor tænker jeg, at det skal man skrive under privatpolitik ('det og det har adgang til din sådan og sådan data'), men det har jeg aldrig set i andre hjemmesider. Tænker jeg for meget eller hvad? :D

Har I andre kommentarer om handelsbetingelser eller hjemmesiden generelt, lad mig vide. Tak :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

meget stor seo brøler ,det er muligt at tilgå dit website både med http://www. og uden www. foran dit domæne, dette resultere i duplikat få lavet en  301 redirect til din fortrukne url.

din siden er ikke grafik tung den burde have tæt ved grøn pagescor https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fteogglaede.dk%2F&tab=mobile jeg kender ikke dit cms system så jeg ved ikke hvordan retter dine css fejl og htlm fejl på siden , dog billederne er også tunge og de kan gøres meget hurtigere med https://kraken.io/

jeg kan næsten ikke se dit facebook logo og de andre sociale medier og  få et bedre del og likes facebook , der er et bedre like del på undersider det mangler der på forsiden 

lidt mere tekst siden og husk 1 h1 overskrift hver side og underoverskrift h2 og teksten h3 og overveje h4 h5 h6 og lav en god tekst med 500 ord det kunne være en god ide med en blog på siden med dine nyheder tips og ideer , det ene indlæg lige nu er alt for kort lav en lang og god tekst .

meget korte meta tekster på siden , men start på dem husk når begynder aldrig over 68 tegn i titlen og flere anbefaler 40-60 tegn i titlen  og 120-160 tegn i meta beskrivelsen .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Tyttebær IVS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikael - jeg vidste ikke, at www giver så stort et problem.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Milda jeg er godt klar over at du ikke er født og opvokset i Danmark, men i Litauen, og dine tekster på siden er flotte, men ikke fejlfri.

Få en eller anden god dansk ven til at rette de småfejl der er - det handler om troværdighed!

Flot side. Held og lykke med det hele. :-) 

Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Tyttebær IVS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Fru Hartmann - det skal jeg nok :)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Milda


Har du rykket din webshop til shopify eller fra Shopify!! Jeg er forvirret....


Har du valgt et gratis template fra Shopify?

Forside:

Der er flere tekster du skal rette til. 

  • Samlinger skal rettes til Kategorier
  • Favorite samlinger - skal rettes til - Udvalgte produkter
  • Se alle samlinger - skal rettes til se alle produkter

Ret også de links der er oprettet med disse ord. 

Konto:

Jeg ville gemme "log Ind" "registrerer for en konto" ned i footer. så dine kunder ikke for ideen at det er et krav. Selv om det med Shopify er et krav.

Det er ikke noget problem som sådan, det er mere noget de skal relatere til når de allerede har haft en succesfuld oplevelse med at handle i din webshop:)

Banner

Jeg savner et banner på forsiden, det må jeg sige det bliver lidt for simpelt. 

Har du selv tilpasset din webshop og design tilpasset den selv!



Dobbelt content

( de samme produkt beskrivelser optræder på Facebook )

Jeg kan se der på Facebook ligger tilsvarende tekstr, fra en tidligere Facebook webshop.


Dem skal i fjerne eller rette til så i ikke for problemer med dobbelt content. 


Anmeldelser på produkt siden:


ANMELDINGER
 = Skriv en anmeldelse 

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Tyttebær IVS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Tak for input.

Ja jeg har flyttet til Shopify og ja det er en gratis theme.

Hvad er galt med 'samlinger'? På engelsk står der 'collections' og jeg kan godt lide denne ord, 'Kategorier' synes jeg lyder kedeligt?

Tak for tippet om log ind - jeg ser om det kan lade sig at blive flyttet.

Der kommer en slider på forsiden, når jeg er færdig med det tekniske.

Dobbelt content - tjekker lige, om det kan fikses, fordi at produkter og samlinger/ kategorier kommer på facebook helt automatisk.

Anmeldelser - oops, retter med det sammen :)

Tak!

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Milda

Samlinger giver ikke mening for en som vil shoppe, alle ved hvad en kategori er og det er navn de er vant til, kedeligt eller ej. Vi sætter heller ikke bildøren på taget af bilen fordi det er kedeligt at den sidder i siden. Spørgsmålet er hvor mange biler den producent så sælger. 

Fravælger du en best Practise element eller udtryk, skal det være velbegrundet. 

Du kunne bruge kollektioner, det er der flere fra som bruger Shopify der vælger at gøre. 

Glæder mig til at se udviklingen..

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)