Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koster medarbejdersignatur penge??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 16
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop oprettet min første enkeltmandsvirksomhed.

Jeg har derfor fået en mail hvor der står: "NemID, NemKonto og Digital Postkasse
Husk at virksomheden skal kunne kommunikere digitalt med det offentlige. Tilmeld derfor virksomheden NemID, NemKonto og Digital Postkasse."

Inde på den side de linker til står der "Du skal have en NemID medarbejdersignatur for at indberette på Virk"

Men når jeg nærlæser betingelserne står der, at jeg godkender priserne. Læser jeg priserne finder jeg frem til disse: https://www.medarbejdersignatur.dk/produkter/nemid_medarbejdersignatur/support/priser/priser_uden_pro-pakken/ 

Vil det sige at det koster mig penge for at indberette???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Tilmeldt 5. Oct 16
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er overrasket over det skal koste penge for at få lov at indberette Surprise

Men er det korrekt forstået at det er noget jeg SKAL tilmelde mig, og ikke bare et forsøg på at sælge mig noget? ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13

madsenff:

Jeg er overrasket over det skal koste penge for at få lov at indberette Surprise

Men er det korrekt forstået at det er noget jeg SKAL tilmelde mig, og ikke bare et forsøg på at sælge mig noget? ;)

de første 3 er gratis så fatter ikke helt spørgsmålet-. Man kan da altid klare sig med 3 signaturer???

Ja du skal ha nemID til en række områder forsat som virksomhed

vh John H

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)