Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bo i Danmark, drive forretning i USA

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg sad og tænkte på hvilke muligheder jeg har og kom så i tanke om hvorvidt det er muligt at fx åbne en dropshipping webshop som fungerer udelukkende i USA mens jeg stadig bor her i Danmark. I så fald, hvad skal jeg være opmærksom på? Regler i USA, hvordan gør man med skat o.lign. 

Vh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

eneste mulighed jeg kan se er, at finde en i USA der vil sende sine varer til dine kunder med amerikansk VAT og tage sig af alt det - og så betale dig en provision for salget. Du bliver så bare skattepligtig af din provision og USA selskabet, hvis det vil lege med, tager alt andet

Alt med at stifte virksomhed i USA til det kan du glemme her

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være meget opmærksom på at USA har global beskatning. Hvis du læser w8bene regulativerne fra IRS får du lidt forståelse, men der er mange krøller og så at sige ingen revisorer der kender reglerne. Du vil blive sendt fra Herodes til Pilatus og få lov at betale høje honorare for at få at vide at de alligevel ikke ved hvad reglerne er, og hvordan de overlapper. 

Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mage tak for svaret John, det giver selvfølgelig god mening

Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Broncofan, jeg kan helt klart se, at der er en masse jeg skal have læst op på først 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være en mulighed at sælge gennem Amazon? De kan jo tage dine varer på lager og sørge for logistikken.

Det kræver selvfølgelig at de er interesserede i dit produkt, og du skal skal sikkert placere varer på deres lager på ren kommissionsbasis. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)