Kære aminoer. Jeg har efterhånden gået med denne tanke i meget langt tid. Jeg vil gerne åbne min egen lille catering virksomhed, som har speciale i at lave sund salat. Med salat, så mener jeg kun salat. Jeg vil lave forskellige salater fra hele verden og mit mål er at sælge til virksomheder. Jeg kan evt supplere med andre produkter senere hen, men hvordan er idéen? Er der brug for denne slags virksomhed? Er det en benhård branche? Hvilke problemer kan jeg støde på?
Håber i kan hjælpe :-) |
Der er faktisk en købmand i christiansfeldt, der har en super ide mht salat - Man kan blande sin egen færdigskårne, friske salat - Lige som du kan det på fx jensens bøfhus eller bones.
Hvis man bor alene eller som jeg, med en mand der ikke spiser salat (for det er til kaniner :-)) og gerne vil have en salat med en masse forskelligt i, er det jo super smart at kunne blande det selv ved købmanden, når man handler ind til aftensmaden..
Hvis jeg køber 7 forskellige slags grøntsager hjem til, kan jeg smide en del af det ud, fordi det ikke bliver spist, før det bliver for gammelt.
Så du kunne jo lave salatbar til forskellige kæder, fx føtex, bilka, hvad ved jeg, hvor du leverer færdigskårede, rensede grøntsager, som de bare skal fylde i salatbaren.
Hmm.. det var ikke lige svar på dine spørgsmål, men måske du kan bruge det alligevel :-)