Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds-adresse?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg har været inde på nogle forskellige webshops, hvor virksomhedens adresse står således:

FIRMANAVN

Adresse, postnr osv...

Dvs. at der ikke står ejerens navn, men kun firmanavnet - Hvordan faèn kan Postmanden (ved returpakker), så finde vejen frem til virksomhedens adresse, da der jo højest sandsynlig vil stå ejeren af virksomhedens navn på adressen og ikke firmanavnet?

Jeg kunne godt tænke mig det samme, altså at der ikke står mit private navn, men min virksomheds-navn istedet, men hvordan skal Postmanden så være sikker på, at adressen er rigtig, hvis jeg skulle få en retur-pakke?

Okay det blev måske lidt kringlet skrevet, men håber det giver bare en smule mening - Håber på svar :-)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle firmaets ejer stå der også? Hvis virksomheden er registeret på adressen så aflevere posten bare pakken lige som hvis det var til en privat

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så skal firmanavnet naturligvis stå på postkassen!

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :)

- Kan i fortælle mig, hvordan man får ens firma til, at tilhøre under ens private adresse? Sker det automatisk, når man får sit CVR nr. hos virk.dk?

- Fru Hartmann, tænkte det samme - Virksomhedens navn må næsten skulle stå på postkassen, hvis postbuddet skal kunne være sikker på, at det er den rigtige adresse :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Eriksam

Jeg tror du fik svar på dit spørgsmål, at dit firmanavn bør stå på postkassen.

Når du har leveret en vare, så er du forpligtet til at sende en faktura, og på den faktura skal dit firmanavn fremgå, og hvis det er en personligvirksomhed, så skal dit eget navn også fremgå. F.eks. Bamses bodega v/Bamse Jørgensen, og du skal også skrive dit cvr-nr., og adressen skal være identisk med den du har oplyst til erhvervsstyrelsen.

På den måde kender kommer kunden automatisk til at kende dit navn og adresse.

MVH

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)