Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse fra dansk til nordiske sprog

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der nogen herinde som er SUPER skarp til følgende sprog: Norsk, Svensk og Finsk? Jeg har nogle danske spørgsmål som skal oversættes - Det er et plus hvis du har faglig kendskab til håndværksbranchen da spørgsmålene har teknisk indhold - Honoreres med god vin!

VED godt man kan oprette det på amino freelance, men det er ikke aktuelt i denne her sag.

Håber nogen kan hjælpe eller kender til nogen som måske kan :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har skickat dig ett PB ;)

Hälsningar

Stefan

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger nu også en til det tyske markede ? nogen interesserede?

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tim
Hvis du ikke allerede har fundet en til at oversætte din hjemmeside, kan vi sagtens klare det for dig. Hos WordWax har vi et stort netværk af professionelle oversættere, heriblandt flere tyske oversættere, der kan oversætte fra dansk. Du kan læse mere om os på wordwax.com, og du er også velkommen til at skrive til mig på thomas@wordwax.com
Jeg håber på at høre fra dig!
Mvh Thomas, WordWax.com
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. 

Har du læst mit indlæg?

Det er ikke en hjemmeside jeg skal have oversat, men derimod nogle spørgsmål til en markedsanalyse.

Jeg mangler stadigvæk oversættelse til Finsk og Tysk og det må gerne være folk som har kendskab til håndværker branchen.

Mvh. Tim

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Vi kan klare oversættelse til både finsk og tysk. Mht. kendskab til håndværkerbranchen, så kommer det nok helt an på, om der kræves et indgående kendskab eller ej. Hvis du skriver til mig på thomas@wordwax.com, kan jeg godt prøve at undersøge, om jeg kan finde nogen med kendskab. Skriv gerne graden af kendskab, så vi ved, hvad du forventer.

Mvh Thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)