Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Need feedback.....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle der være nogle der sidder og keder sig så kunne jeg godt bruge lidt at arbejde videre med.....

Er vores shop www.blachogco.dk attraktiv nok...

design, indhold, tekst mm

 

 

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den er rigtig god. Lidt kedelig måske, men ville ikke tøve med at købe derfra.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for en roterende slider med brandlogoer, kunne du benytte slideren til andre formål, og forneden have listet alle brandlogoerne såde kunne ses på én gang, samtidig med at man kan trykke på dem.

På produktsiden bør du sætte synlighed på købknappen, som lige nu er virkelig usynlig.

Overvej et prisfilter eller andre funktionsfiltre på kategorierne, som kan gøre det mere specifikt og konkret at finde et produkt.

I din blog skriver du at man får fri fragt v. køb over 500,-. Det burde du gøre mere synligt på webshoppen også, f.eks. øverst på siden.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Tillykke med webshoppen. Den er ret så fin. Nu kender jeg så systemet, og i det har du et rigtig godt udgangspunkt. I sær med mulighed for, at skrive lave SEO på produkterne.

I bagatel-afdelingen -  så havde jeg nok valgt en anden knap-farve end sort til købs-knappen.
På varekortet/produktsiden - der falder lagerstatus mere i øjenene end købsknappen. Du kan eventuelt tone lagerstatus farven ned og så give købs-knappen en mere i øjenfaldende farve.

Du skal være velkommen til, at oprette dit link her på min hjemmeside: http://findenwebshop.dk/
Så får du da et back-link mere.

Jeg kan se, at du har en kategori der hedder "udsalg". Måske du har lyst til at prøve noget nyt - at lade dine kunder komme med bud på nogle af dine produkter direkte på din hjemme?
Konceptet er at lade dine kunder komme med et bud på dine produkter, og de bud som du synes er fine accepterer du. 
Budene er uforpligtende, dvs at du ikke behøver at acceptere bud der er alt for lave, men kun dem som er fine.
Eksempelvis har du et produkt, du måske ville have givet op til 40% i rabat. Men via de bud der kommer ind så bliver gennemsnitsrabatten kun 25% fordi du kun har takket ja til de høje bud.

Det kræver at du har prisindeks-funktionen i din løsning - så kan jeg nemlig læse dine produkter ind. Du er velkommen til, at skrive til mig, så kan jeg forklare nærmere. Jeg hjælper også med alt det tekniske helt gratis, og det er selvfølgelig også gratis at bruge.

God søndag

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes slideshowet på forsiden er lidt kedeligt - få taget nogle ordentlige billeder, hvor produkterne bliver vist i et lækkert miljø... Tænker der er mange af jeres leverandører der glædeligt deler sådanne billeder?

Jeg synes stjernerne på produkter på forsiden er fyld. De er fine at have på produkt-siden, men hellere hold det simpelt på produkt-oversigter.

Få skrevet nogle flere blogindlæg. Lige nu er det en ret kedelig side at lande på. Blogindlæg kan både virke positivt for jeres interne linkstruktur, inspiration til jeres besøgende, samt bedre placeringer på søgemaskiner - send en mail på hyldeborg@me.com hvis I har brug for idéer til tekster eller brug for hjælp til at skrive. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

din pagescore er lav da det er noget af det der vurdere ens side i det organiske resultatet så er det en god ide den er grøn https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fblachogco.dk%2F&tab=mobile du kan vinde lette point på at lave billeder hurtigere der er blandt andet https://kraken.io/ resten ved jeg ved ikke hvordan forbedre da jeg ikke har kendskab til dette cms system 

velkomme shoppen det siger ikke meget om shoppen som er overskriften på siden lav en sigende overskrift der med en h1 det giver også en del mere i seo og du kommer op med de relevante ikke mange søger på ordet  velkomme af dine kunder , der bruges ikke underoverskrifter h2 og de mindre vigtige især h3 er hellere ikke i brug og overveje at bruge h4 h5 h6 , der er okay antal ord forsiden næsten 500 ord men der mangles at optimere teksten 

der er ikke vildt meget tekste siden arbejde med længere produkt beskrivelser siden og god ide med en blog nyheder omkring dine produkter og tips og ideer kan den blog indeholde det tilføjer indhold til siden, de blogindlæg lige nu er for korte til at de hjælper siden opad meget lav den på 500 ord h1 overskrift h2 underoverskrift 

side meta titlen den heder også velkomme shop derved er dit hoved søgeord det ord , lav en sigende titlen omkring dit produkt med dine kerne ord i maksimalt 68 tegn i titlen flere mener det skal holdes imellem 40-60 tegn og alle mener meta beskrivelsen 120-160 tegn , der er næsten 700 tegn i din meta beskrivelsen det er alt alt alt for meget 

du gør ikke brug af titler og al tekst billeder på de tjekkede billeder jeg tjekkede .

sociale medier der mangler google plus på siden .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb knappen og indkøbskurven virker lige en tand skarp, måske skulle der vælges en mere dæmpet grøn farve? :)

 

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for indput. Har arbejdet lidt med designet i dag og vi vil arbejde med tekster i den kommende tid.

Fedt med feed back :-) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)