Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mastercard nødvendigt i webshop?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er selvfølgelig anbefalet at tage imod så mange betalings muligheder som muligt. Ethvert fravalg vil også betyde at du vælger de kunder fra som har den muligheder for at betale for de produkter du sælger. Udgifter ved en betalingsform skal selvfølgelig indregnes i de salgpriser du har. 

Hvad er bedste, at sælge et produkt og give 1,5 % af salgprisen end slet ikke at sælge produktet?

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du om Bambora vil tage 1,45% af alle danske transaktioner.. også dankort?
Med NETS koster dankort/VISA transaktionerne næsten intet.
Det ville klart være fornuftigt med MasterCard for min webshop.

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan test https://kortgebyr.dk/ med og uden dankort flueben og se hvad der billigst helt samlet per transaktion med dine egne tal

Bambora kan ikke indløse dankort/visadankort - og priserne er som jeg kender dem

  • 1,45 % af købsbeløbet på danskudstedte kort og
  • 2,75 % på udenlandskudstedte kort.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

du kan test https://kortgebyr.dk/ med og uden dankort flueben og se hvad der billigst helt samlet per transaktion med dine egne tal

Bambora kan ikke indløse dankort/visadankort - og priserne er som jeg kender dem

  • 1,45 % af købsbeløbet på danskudstedte kort og
  • 2,75 % på udenlandskudstedte kort.

vh John H

De kan godt indløse visadankort, de trækker bare på visa delen Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Cookie - John Hannover:

du kan test https://kortgebyr.dk/ med og uden dankort flueben og se hvad der billigst helt samlet per transaktion med dine egne tal

Bambora kan ikke indløse dankort/visadankort - og priserne er som jeg kender dem

  • 1,45 % af købsbeløbet på danskudstedte kort og
  • 2,75 % på udenlandskudstedte kort.

vh John H

De kan godt indløse visadankort, de trækker bare på visa delen Smile

ja da men spørgsmålet var om de tog det samme lave gebyr for dankort (og visadanskort) som nets og svaret er de ikke kan tage de kort (som dankort uden det høje gebyr) en ja de kan sagtens tage visa kort - bare så jo til de 1,45% som trådstarter ville undgå 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

ja da men spørgsmålet var om de tog det samme lave gebyr for dankort (og visadanskort) som nets og svaret er de ikke kan tage de kort (som dankort uden det høje gebyr) en ja de kan sagtens tage visa kort - bare så jo til de 1,45% som trådstarter ville undgå 

Men dit svar var "Bambora kan ikke indløse dankort/visadankort" - det er at sige de ikke kan indløse dem, hvilket de jo netop kan :-)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis vi skal have lidt tal på bordet, så stod MasterCard/Maestro ifølge FDIH's e-handelsanalyse fra 2015 for 15 % af danskernes kortbetalinger på nettet.

Det er, efter min mening, en ret stor kundegruppe, du potentielt set ikke tilgodeser.

Og spørger du mig, vil jeg skyde på, at tallet er højere i dag.

Mvh.
Heine

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Om der er brug for både Dankort og Mastercard kommer nok an på, hvilke kunder, du har. Jeg har begge dele, men jeg har MEGET få Mastercard-transaktioner, og har overvejet at droppe det.

Så der findes nok ikke noget entydigt svar på det.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.
Jeg sælger produkter i ca. 4-10.000 kr. klassen, så der er ingen tvivl om at kreditten ved MasterCard vil være godt.
Jeg er i tvivl om jeg kan beholde min NETS-aftale med visa/dankort i min ePay og få MasterCard ind i min ePay light også gennem aftale med Bambora?
Dermed lav transaktionsgebyr fortsat gennem VISA/DANKORT, og en større (1,45%) gennem Bambora?

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Du kan sætte det sådan op at du selv vælger hvilken indløsnings aftale du ønsker at bruge. Fx med Quickpay fungerer det sådan at den billigste indløsningaftale du har, er den du bruger på den pågældende transaktions-type. jeg vil tro at de fleste betalingsgateways tilbyder den løsning til deres kunder. 

Min anbefaling til dig er at få kortaftale for internationale betalingkort:) især som du selv nævner, når dine gennemsnits ordrer er så høje.

Hvilket vil passe godt til fx. Kreditkort.

God arbejdslyst!!

René

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)