Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance programmør søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg søger pt. en dansk programmør til at, lave arbejde for mig når jeg får relevante jobtilbud fra kunderne.

Jeg ønsker en stabil, hurtig og ikke en aller-helveds-dyr-satan Wink - dog stadig dygtig.  Så du må godt være studerne feks.!

Da firmaet ikke "lever" af at,  programmering, design og få revet flest mulige klienter ind - så laver jeg en særdeles god afregning på de projekt-opgaver  Min. 2/4-3/4 går til dig.

Så være opmærksom på at, der ikke er nogen form for fast månedsløn og fast ansættelse eller i den dur. Så det er rent provison hvis man kan sige det sådan. 

Så et pris-leje på dit arbejde, nogle ref af tidligere arbejde - hvis muligt, og hvad sprog du kan programmere i - så giv lyd.

Jeg vil anbefale at, jeg får kontakt fra dig via min mail som kan ses på firma-sitet (klik logo i min signatur)

mvh

Kejseren 

Supply Chain blæksprutte

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:54

Taler vi om programmering inden for web, databaser, ERP, teknik, indlejrede systemer elller …..

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:58

Ja, hov - glemte da at, skrive.

Men web, database og evt java/flash 

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 20:11

Java ?

Og du mener ikke JavaScript , som er noget helt, helt andet ?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 20:14

Sorry, jeg er ikke 100% kode geek, så jeg mente selvfølgelig emnet Java

Supply Chain blæksprutte

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:38

kejseren:

Jeg ønsker en stabil, hurtig og ikke en aller-helveds-dyr-satan Wink - dog stadig dygtig. 

Hejsa

Der er i hvert fald tre af ovenstående kvaliteter som vi til fulde lever op til. Spørgsmålet er så hvad du mener med "aller-helveds-dyr-satan"?Big Smile

Vi er naturligvis altid interesserede i at samarbejde med andre bureauer, hvis der jævnligt bliver spyttet arbejde i vores retning kan vi garanteret også finde en god pris, og i tilfælde af at vi skulle indlede et samarbejde vil der givetvis også blive givet opgaver i den anden retning.

Hvis du kunne være interesseret kan du fange mig på psj@taketwo.dk så kan vi lige få en snak om hvad vi kan gøre for hinanden.

Mvh Peder 

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:01

Hej, jeg har netop sendt dig en mail.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)