Godaften! Jeg har tænkt lidt over om alle iværksættere løber ind i "døde perioder". Altså hvor lysten til at iværksætte er mindre end den plejer? F.eks. har Martin Thorborg ofte udtalt at han altid har været en rigtig iværksætter. At han egentlig ikke kan li' at drive en virksomhed. Men er der ikke perioder hvor det bare er dejligt at have et fast job og en fast løn? Kom med jeres egne oplevelser! :) LJK |
Hej,
Jamen selvfølgelig har man ups and downs... skulle nogen fortælle dig andet, er den en stor fed løgn ;-)
Men tror det kommer man an på, hvilke job man ellers har haft igennem livet, hvilken social type man er og hvilken form for virksomhed man så driver, når man er iværksætter.
Personligt synes jeg ikke december er speciel sjov som iværksætter, da jeg lever af B2B og december er den måned hvor ordrene gerne lader vente på sig, heldigvis for at komme tilbage i januar :) Men så kan man da godt blive lidt rastløs... og håbe man havde lidt B2C.
En af de ting jeg gjorde - for at få mere gejst som iværksætter var at lægge min sport om...
Før i tiden kunne jeg godt lide at instruere, fx badminton og fitness. Men når man pludselig hver dag hver eneste time er den der skal lave "the final call" og tage stilling til alt.. så er det fedt med en sport som fx min nuværende (Karate), hvor man bare gør som der bliver sagt og lægger hjernen på bordet derhjemme.