Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette selskab kun med henblik på refusion af elafgift til bil

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er lidt ved siden af - men når ex clever refunderer strømforbruget i deres opkrævning - er prisen så altid abonnements prisen - da strømmen også betales via måler - eller kører clever stander uden om (med egen) måler, den normale måler

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Dec 17
Indlæg ialt: 258
Fra  N-Control Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Refusion sker via en bimåler i deres udstyr - dette er lovmæssigt påkrævet for at det selv kan søge refusionen.

De ved ikke hvad du har betalt for din el - det er mellem dig og dit elsselskab - de ved du har brugt el'en og du har betalt afgift herfor - derfor får du en fast refusion af dem på ialt 1.86kr/kWh - betaler du mere eller minder er dem ligegyldigt det påvirker ikke deres økonomi - men det påvirker jo din Geeked

/Hanssing

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hanssing:

Refusion sker via en bimåler i deres udstyr - dette er lovmæssigt påkrævet for at det selv kan søge refusionen.

De ved ikke hvad du har betalt for din el - det er mellem dig og dit elsselskab - de ved du har brugt el'en og du har betalt afgift herfor - derfor får du en fast refusion af dem på ialt 1.86kr/kWh - betaler du mere eller minder er dem ligegyldigt det påvirker ikke deres økonomi - men det påvirker jo din Geeked

/Hanssing

 

så uanset jeg f.ek refundere 2,30 per KW af cever, så har jeg jo betalt samme ti strøm og derfor kan det aldrig koste mindre samlet end feks det abonnement på 369 kr er måned med mindre jeg skule bruge mere end 369?

Venlig hilsen 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Dec 17
Indlæg ialt: 258
Fra  N-Control Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var på et tidspunkt en refusions-sats som oversteg prisen folk betalte for el - f.eks. fordi de fik refusion selvom de havde elvarme eller solceller (det kan Clever så ikke få af staten) - faktum var at refusionen oversteg købsprisen, hvilket førte til at biler holdt med åbne vinduer og elvarmen tændt.....

Clever refundere en fast sats afhængig af forbrug. Hvis din indkøbspris matcher refusions-satsen så er netto-mkostningen for dig fast om måneden.

Er din el-pris højere så betaler du jo så at sige en lille smule pr. kWh (differensen imellem din pris og refusionen), og omvendt hvis den er lavere. De færeste har elpris på det som refunderes, dne er generelt lidt højere, og der så er der vist indført "fair use" begrænsning.

Tilmeldt 24. Feb 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Fandt du nogensinde ud af hvordan du klarer det i Dinero? Jeg står lidt i samme situation som dig nemlig.

 

Mvh Jonas

Tilmeldt 14. Feb 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas! Nej jeg har fået at vide at man ikke kan lave det i Dinero så indtil videre er det sat på hold.

-Martin

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)