Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en til at skrive tekster for dig? Jeg tager udfordringen op, lige nu gratis!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

30.09.16

Hej, 

Da jeg er blevet inspireret af forskellige blogindlæg om, at skrive tekster på nettet for andre, så har jeg nu et godt tilbud til dig.

Har du brug for nogen til, at skrive for dig, så kontakt mig. De første 5-10 opgaver laver jeg gratis. 

Jeg har skrevet meget igennem livet, men mest til skrivebordsskuffen. Jeg har været på skrivekurser og uddannet mig inden for marketing. Jeg kan sætte mig ind i nye emner og arbejder indtil opgaven er løst.  

Hav' en rigtig god fredag! 

Kamilla Wink

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op et tilbud! :D

Jeg er ved at lave en "rigtig" hjemmeside, istedet for den elendige placeholder jeg har lige nu.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg vil have stående af tekst på den, men jeg ved da hvad vi laver. Kan du være behjælpelig her?

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan jeg godt! Kan starte med det samme :) 

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla,

Har du eventuelt et telefon-nummer du kan træffes på? :) Jeg har måske en super opgave til dig... "Ikke gratis" :)

Vh,
Caspar

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Ja, men kan du ikke skrive en mail til mig her på Amino? Hvis jeg skriver mit telefonnummer i denne tråd, så kan alle vist se det? Mærkeligt nok, så har jeg problemer med min mobil idag. Den virker faktisk ikke.., men jeg vil gerne høre nærmere om den opgave. Det er noget med vægudsmykning? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Min telefon virker desværre ikke idag...men jeg er interesseret i opgave. Var det noget med vægudsmykning? 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke få lov til at sende en besked til dig, kunne jeg få dig til at se om du ka skrive til mig så skal jeg nok uddybe i en privatbesked :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla,

Jeg kunne godt tænke mig en artikel om Malaysia, altså generelt om Malaysia. Eksempelvis indbyggertal, kultur, historie, religionsfordeling, regioner, nationalparker osv. Der er stor frihed og du vælger sådan set selv hvad du nøjagtig skriver om, så længe det omhandler Malaysia.

Hvad siger du til denne opgave? Kontakt mig evt. på bressay@gmail.com eller send mig en privat besked herinde.

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla,

Du skal selvfølgelig ikke skrive dit telefon-nummer herinde :) Jeg mente som privat-besked... Men kan se at din profil er indstillet til ikke at modtage privatbeskeder fra andre Aminoer`?

- Vi kan eventuelt skrives lidt dér, hvis du åbner op for det?

Vh,
Caspar

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke længere kan modtage beskeder. Jeg har fået et par mails i min Amino mail boks, indtilvidere. Opgaver nok til weekenden og næste uge (nok fordi det er gratis, er der kommet en del henvendelser). Sidste gang forstod jeg ikke helt den opgave du stillede i forhold til din virksomhed, hvor du sælger vægudsmykning. God weekend!  

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)