Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-Time tshirt - Grossist ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Er der nogen som kender til grossister af tshirt mærket "T-Time" eller endnu bedre producenten af disse ?

Jeg overvejer at starte en webside med salg af basic hvid tshirt af god kvalitet (T-Time).

I know......ikke rigtig "first-mover", men det er egentligt for at prøve at starte et firma op fra A-Z med et meget simpelt produkt.

Opstartskøb af tshirts ville være omkring 20-30000 DKK.

Type af tshirt:
http://m.id.dk/t-time-t-shirt/

På forhånd tak for hjælpen !

Mvh Kenneth

Mvh Kenneth

Tilmeldt 13. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:59

T-Time t-shirt er nogle af de billigste t-shrits man kan købe. Der er ikke vildt god kvalitet, hvis det er det du går efter :)

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:02

Jeg kan hjælpe med og få det produceret i Istanbul. Arbejder som freelance hernede for forskellige brands.

Skriv evt til min indbakke

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:02

Hej

Kender ikke lige mærket t-time, men kan få produceret t-shirts til rimelige priser i små mængder

42657580 eller bengtssonglass @ gmail.com

mvh

søren bengtsson

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 17:08

OP:

Har aldrig selv købt direkte fra dem, men du kan jo prøve at tage fat i ID som du selv linker til, det er deres produkt :p Skriv til salg@id.dk

Hvis de ikke vil handle direkte med dig, så kan jeg anbefale http://tekstiltrykkeren.dk/ som i hvert fald kan levere. Tror nok han tager +10% for rene T-shirts uden tryk, forklaringen var vidst at han som sådan ikke havde profit på tekstilerne, men på trykket.

Oscarbundgaard:
T-Time t-shirt er nogle af de billigste t-shrits man kan købe. Der er ikke vildt god kvalitet, hvis det er det du går efter :)

Det er langt fra de billigste du kan få, hvis du synes det, så har du fået stillet et meget lille udvalg til rådighed. Det billigste jeg selv har været i nærheden af, som stadig er værd at trykke på, som en slags engangs-T-shirt er LABEL FREE's ST101.

Kvalitetsmæssigt er T-Time rigtig gode, har i hvert fald ingen problemer haft med ID510 og ID512 i sort/sand/orange/pink. Vi (ikke Treated.com) har en enkelt gang haft problemer med trykket, men det havde ikke noget med T-shirten at gøre.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)