Hej med Jer, |
T-Time t-shirt er nogle af de billigste t-shrits man kan købe. Der er ikke vildt god kvalitet, hvis det er det du går efter :)
Hej med Jer, |
T-Time t-shirt er nogle af de billigste t-shrits man kan købe. Der er ikke vildt god kvalitet, hvis det er det du går efter :) |
Hej Kender ikke lige mærket t-time, men kan få produceret t-shirts til rimelige priser i små mængder 42657580 eller bengtssonglass @ gmail.com mvh søren bengtsson |
OP: Har aldrig selv købt direkte fra dem, men du kan jo prøve at tage fat i ID som du selv linker til, det er deres produkt :p Skriv til salg@id.dk Hvis de ikke vil handle direkte med dig, så kan jeg anbefale http://tekstiltrykkeren.dk/ som i hvert fald kan levere. Tror nok han tager +10% for rene T-shirts uden tryk, forklaringen var vidst at han som sådan ikke havde profit på tekstilerne, men på trykket.
Det er langt fra de billigste du kan få, hvis du synes det, så har du fået stillet et meget lille udvalg til rådighed. Det billigste jeg selv har været i nærheden af, som stadig er værd at trykke på, som en slags engangs-T-shirt er LABEL FREE's ST101. Kvalitetsmæssigt er T-Time rigtig gode, har i hvert fald ingen problemer haft med ID510 og ID512 i sort/sand/orange/pink. Vi (ikke Treated.com) har en enkelt gang haft problemer med trykket, men det havde ikke noget med T-shirten at gøre. |
Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!