Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af ny webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Når jeg ser den slags shops, laver jeg en meget enkel test. Jeg vælger et helt tilfældigt produkt, som er på lager. Og så sammenligner jeg prisen på varen med prisen på et kendt og troværdigt site.

I denne lille test valgte jeg helt tilfældigt hovedtelefonerne Logitech G430. Hos jer koster de 789 kr. Hos wupti.com koster de 599 kr. Begge webshops har fri levering.

Hvorfor vil en kunde betale 190 kr. mere for samme vare hos jer? 

Jeg bruger ofte den type sanity checks på mine egne projekter, og det hjælper mig ofte til at komme frem til min secret sauce.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12

Mange tak for den videre forklaring Mikael.

Metatitlerne er nok altid de samme på hele shoppen, tror vi anvender "UnikPris". Det er vores beskrivelser som ikke er unikke.

Angående Google Plus, må vi i gang med at undersøge det nærmere.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20

Hej Dimitri,

Mange tak for din besked og de pæne ord.

Jeg har nu tilføjet vores webshop til http://findenwebshop.dk/.

Vi vil se nærmere på købs-knapperne, men problemet er jo at vi anvender en allerede færdig webshop løsning, så der kan kun ændres få ting med CSS. Et hurtigt forsøg i går ændrede alle knapperne i shoppen og ikke kun "købs" knapperne, hvilket gav lidt uheldige designs på andre sider. Det må jeg få set nærmere på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23

Hej Carsten,

Mange tak for din besked.

Vi anvender en og samme leverandør på nuværende tidspunkt og det er desværre svært at være billigere på alle produkter. Vi vil have varer som er billigere andre steder og andre varer hvor vi vinder priskrigen. Et godt eksempel er vores TitanShields hvor Humac tager 249 kr. og vi tager 99 kr. Vi har kørt mange produkter igennem pricerunner - men vi kan jo ikke sælge vores varer til priser under hvad vi selv betaler for dem.

Ugentligt trækker jeg dog alle priser ud fra vores leverandør og ser hvor langt ned vi kan gå ved stadig at have et profit på ca. 20%, hvilket vi er nødsaget til i hvertfald på produkter omkring de 500 kr., da vi jo tilbyder gratis fragt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29

Hej Rene,

1000 tak for al din meget fine feedback.

1. Den læg i kurv knap skal være væsentligt større.
Det ser vi på allerede, dog er det begrænset med muligheder når vi anvender en webshop løsning. Jeg kan lave få ændringer i CSS, men desværre ændrer det alle knapper og ikke kun "læg i kurv" knappen. Det skal jeg have set lidt nærmere på.

2. Tilføje siden til prisindekssider og link kataloger
Har du nogen gode forslag her?

3. Opret en blog til jeres webshop - "content marketing er det nye sort"
Det kunne meget vel være en mulighed når vi er kommet bedre i gang :)

4. Opret separate sider for - reklamation, returret, gerne pædagogisk med infografik og i trin 1 trin 2 trin 3.
Tak, det vil vi også undersøge mulighederne for.

Alt dette er gemt som fremtidige opgaver der skal undersøges yderligere.

Mvh
Fredrik

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:57
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02

Hej Johannes,

Tak for din feedback.

HTTPS er bestemt noget vi har i tankerne men fravalgte det fra start grundet prisen. Det er dog på vores huskeliste til senere.

Mvh
Fredrik

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:29

UnikPris:
Vi vil have varer som er billigere andre steder og andre varer hvor vi vinder priskrigen.

Jeg kender udemærket dilemmaet, jeg har selv handlet med hardware engang Smile

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)